اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

فرودگاه جزیره خارگ به شرکت فرودگاه‌ها واگذار شد

در آیینی با حضور حضور مشاور هوانوردی و فرودگاهی وزیر نفت و مشاوران شرکت فرودگاههای کشور، فرودگاه جزیره خارگ به شرکت فرودگاه‌ها واگذار شد.

فرودگاه جزیره خارگ به شرکت فرودگاه‌ها واگذار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جزیره خارگ، آئین واگذاری فرودگاه شهدای جزیره خارگ و معارفه رییس جدید با حضور مشاور هوانوردی و فرودگاهی وزیر نفت و مشاوران شرکت فرودگاههای کشور برگزار شد.

سید محمدجواد موسوی در این جلسه ضمن خیر مقدم به حضور مشاور وزیر نفت و مدیران شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی کشور اظهار داشت: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به عنوان یکی از شرکتهای تابعه شرکت ملی نفت ایران سازمانی است عملیاتی، تخصصی و حرفه‌ای که در حوزه‌های ذخیره سازی، اندازه گیری، ارائه خدمات آزمایشگاهی، عملیات صادرات و واردات نفت خام، مواد نفتی و میعانات گازی و خدمات دریایی فعالیت می‌کند و مأموریت اصلی آن پشتیبانی و کمک به تداوم پایدار تولید نفت و گاز کشور است.

 رییس پایانه نفتی خارگ تصریح کرد: با توجه به سیاستگذاری های مقام عالی وزارت و مدیرعامل محترم شرکت ملی نفت ایران و طبق برنامه ابلاغی، اقدامات لازم در خصوص واگذاری فرودگاه شهدای خارگ در دستور کار است و در این زمینه نهایت همکاری و هماهنگی  لازم صورت خواهد گرفت.

اصلان کاظم پور نیز در این مراسم با اشاره به شاخص‌های برتری در صنعت حمل و نقل هوایی و فرودگاهی گفت: مهم‌ترین شاخص‌های آن ایمنی، امنیت، صرفه جویی در وقت و اقتصادی بودن اداره فرودگاه برای فراهم کردن تسهیلات لازم در جهت راحتی مسافران است 

مشاور وزیر نفت در امور هوانوردی و فرودگاهی افزود: هدف ایکائو، شیوه نامه‌های سازمان هواپیمایی کشوری، خاصه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ارتقا فرهنگ ایمنی و امنیت صنعت هوانوردی و نهادینه کردن آن بر پایه قانون مداری  می‌باشد.

کاظم پور ادامه داد: امروزه استفاده از فرودگاه برای شرکت‌های نفتی  یک امر غیر قابل اجتناب هست و فرودگاهها نقش بسیار کلیدی و اساسی در تولید و عملیات وزارت نفت دارند، بنابراین همه ما خواهان ارتقا کیفیت و بهبود خدمات در بخش حمل و نقل هوایی و فرودگاهی هستیم  

مشاور وزیر نفت در امور هوانوردی وفرودگاهی تصریح کرد: از آنجایی که هر وزارتخانه‌ای بر طبق قانون می‌بایستی به وظایف ذاتی خودش مبادرت ورزد، براساس توافقاتی که بین وزرای محترم نفت و راه شهرسازی انجام شد مقرر گردیده که اداره و راهبری و مدیریت فرودگاه‌های اختصاصی وزارت نفت به نهاد تخصصی اداره فرودگاه‌ها یعنی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تحویل داده شود.

کاظم پور با اشاره به استراتژیک و سوق الجیشی بودن فرودگاه شهدای خارگ گفت: در طول سال‌های اخیر تحت مدیریت شرکت پایانه‌های نفتی ایران تلاش‌ها و خدمات بسیار ارزشمندی در این فرودگاه اتفاق افتاده است و پیشرفت و ترقی ایمنی و امنیت بسیاری در بخش‌های مختلف فرودگاه را شاهد بوده‌ایم و یقیناً امیدوار هستیم که با این تغییر مدیریت شاهد ارتقا فرهنگ ایمنی و امنیت در این فرودگاه باشیم.

در این مراسم نیز آقای احسان دشتیان به عنوان رییس جدید فرودگاه شهدای جزیره خارگ از طرف شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی کشور معارفه شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول