اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

قهرمان دیروز؛ سرسخت و خاشع/ روایتی دیدنی و شنیدنی از پهلوان سلطان‌تویه + عکس

قهرمان وزنه‌برداری پیشکسوتان جهان با بیان اینکه لحظه نواخته شدن سرود ملی کشور عزیزم ایران را در رقابت‌های جهانی با هیچ چیز دیگری عوض نمی کنم، می‌گوید؛ من به عنوان یک ایرانی حامی ملت مظلوم فلسطین و لبنان هستم و اسرائیل به عنوان یک کشور به رسمیت نمی‌شناسم و به همین خاطر هرگز با ورزشکار رژیم صیهونیستی روبرو نشدم.

قهرمان دیروز؛ سرسخت و خاشع/ روایتی دیدنی و شنیدنی از پهلوان سلطان‌تویه + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، طی اقدامی با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی از پهلوان مسعود سلطان‌تویه قهرمان وزنه‌برداری پیشکسوتان جهان تجلیل شد.

این مراسم که در منزل این پهلوان برگزار شد حجت‌الاسلام حمیدی‌نژاد معاون اجتماعی سپاه کربلا، افشار مسؤول بسیج ورزشکاران استان، مهدوی رئیس اداره ورزش و جوانان ساری، باقری و عابدیان مسؤول و قائم مقام بسیج ورزش ساری حضور داشتند.

مسعود سلطان‌تویه قهرمان وزنه‌برداری پیشکسوتان جهان در این دیدار گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اشاره به اینکه کسب مدال و به اهتزار درآوردن پرچم و سرود ملی در مسابقات مختلف آرزوی هر ورزشکار است،گفت: لحظه نواخته شدن سرود ملی کشور عزیزم ایران را در رقابت‌های جهانی با هیچ چیز دیگری عوض نمی‌کنم.

وی با بیان اینکه شهدای ما جوانمردانه خون داد تا ما در آرامش و آسایش زندگی کنیم، افزود: مدال‌هایم در قبال ایثار و از خودگذشتگی و خون شهدا بسیار ناچیز است.

این پهلوان در ادامه درباره عدم روبرو شدن با ورزشکار رژیم صیهونیستی در مسابقات جهانی گفت: من به عنوان یک ایرانی حامی ملت مظلوم فلسطین لبنان هستم و اسرائیل به عنوان یک کشور به رسمیت نمی‌شناسم و به همین خاطر هرگز با ورزشکار رژیم صیهونیستی روبرو نشدم.

 

اما بهترین لحظه‌ای که حاضران  نظاره‌گر بودند و قهرمان سلطان‌تویه منش پهلوانی‌اش را نشان داد، بوسه  این پهلوان بر دست و پای پدر و مادرش  بود که این حرکت ماندگار و هرگز از خاطره‌ها پاک نخواهد شد.

 

انتهای پیام/۸۶۰۰۵/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول