اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نصیرزاده: علیپور گفت انتخاب منصوریان اشتباه بود نه زنوزی/مالک تراکتور در مباحث فنی دخالتی ندارد

معاون ورزشی باشگاه تراکتور گفت: مدیرعامل قبلی باشگاه یعنی محمد علیپور به زنوزی گفته بود اگر پیش از انتخاب منصوریان در تراکتور بودم وی را به عنوان سرمربی انتخاب نمی کردم و حسین فرکی را انتخاب می کردم.

نصیرزاده: علیپور گفت انتخاب منصوریان اشتباه بود نه زنوزی/مالک تراکتور در مباحث فنی دخالتی ندارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هوشنگ نصیرزاده درباره اینکه نحوه جدایی علیرضا منصوریان و محمد علیپور از باشگاه تراکتور سبب شده خیلی ها این باشگاه را حتی در ابعاد فنی هم مالک محور بدانند، اظهار داشت: تراکتور هم مانند نساجی، شهرخودرو، ماشین سازی و تمام باشگاه های خصوصی جهان مالک محور است و به عبارت دیگر این فرد جای مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره تصمیم گیری می کند. اصلا کسی متوجه نشده شهرخودرو در این مدت یکی دوبار مدیر عامل خود را تغییر داده است. دلیلش هم این است روی مالک به طرف مردم است اما در باشگاه تراکتور اینگونه نیست. اگر چه زنوزی مصاحبه کرده و در خیلی از موارد ورود می کند.

وی درباره اینکه آیا تغییرات متوالی سرمربی و مدیرعامل باشگاه سبب آسیب رسیدن به تراکتور نشده است، گفت: این نگاه بیرونی است و نمی خواهم از یک فرضیه دفاع کنم و بعد سوالی درباره دلیل این تغییرات مطرح شود. در باشگاه های مالک محور مهم این است مالک خیلی تغییر نکند نه عوامل. در باشگاه های مدیرعامل محور و دولتی تمام تصمیم ها را خود مدیرعامل اتخاذ می کند‌. در این باشگاه ها پول کلانی در اختیار این فرد قرار می گیرد و بدون اینکه بخواهد به وزیر مربوطه پاسخگو باشد تمام این پول را هزینه می‌کند.

معاون ورزشی باشگاه تراکتور در ادامه گفت و گو با شبکه تهران تصریح کرد: در باشگاه های مالک محور وزیر یا همان مالک کنار خود مدیرعامل است و اگر بخواهید قرارداد سنگین ببندید می گوید برای عقد قرارداد با بازیکنی که در باشگاه دیگر مبلغ قراردادش ۴۰۰ میلیون تومان بوده با مبلغ سنگین قرارداد ببندید، باید به من هماهنگ می کردید زیرا من باید پول بدهم. 

نصیرزاده درباره اینکه آیا باشگاه تراکتور با این وضعیت به رستگاری و قهرمانی لیگ برتر می رسد، توضیح داد: به این موضوع کاری ندارم و نمی خواهم از تغییر و تحولات دفاع کنم زیرا خوب نیست. چند روز قبل به زنوزی گفتم عزل هایی که انجام می دهد درست است اما انتخاب هایت درست نیست. وقتی یک نفر را به اشتباه انتخاب می کنی احتمال تغییر و جا به جایی این فرد وجود دارد. البته مالک باشگاه تراکتور مطلقا در حوزه فنی دخالت ندارد و صحبتی درباره استفاده از بازیکنان نمی کند. حتی به رختکن تیم هم به ندرت می آید.

وی درباره اینکه چگونه محمدرضا زنوزی پیش از شروع فصل به این نتیجه رسیده انتخاب علیرضا منصوریان برای سرمربیگری اشتباه بوده است، عنوان کرد: این حرف را به زنوزی انتقال داده و گفتم آیا درست است ۱۱ روز قبل شروع فصل قصد تغییر منصوریان را داشتی که زنوزی جواب داد صحیحش این است مدیرعامل قبلی باشگاه یعنی محمد علیپور به من گفته بود اگر من پیش از انتخاب منصوریان در تراکتور بودم وی را به عنوان سرمربی انتخاب نمی کردم و حسین فرکی را انتخاب می کردم.

معاون باشگاه تراکتور عنوان کرد: من هم گفتم ایرادی ندارد اگر نظرتان این است منصوریان را عوض کنید اما بخش اول این موضوع را در رسانه ها اعلام کرده و بخش دوم را نگفتند. من هم از زنوزی نقل قول می کنم و خودم در جریان نیستم. آن زمان هم در باشگاه تراکتور نبودم و خبری از این ماجرا ندارم.

نصیرزاده درباره اظهارنظر منصوریان درباره اینکه معاون ورزشی باشگاه برکناری اش را به وی اطلاع نداده است، گفت: انسان هرگاه قضاوت می‌کند در جایگاه پروردگار می نشنید. پس از باخت مقابل سپاهان به منصوریان گفتم این نتیجه گیری مطلوب نیست و نظر هیات مدیره تغییر سرمربی است. در آن جلسه طولانی عباس چمنیان و حسن آذرنیا هم حضور داشتند. حتی به منصوریان درباره مسائل فنی تیم که متخصص نیستم گفتم تیمت با سه دفاع بازی می کند که این موضوع سبب اخراج  لوکا بوناچیچ و جان توشاک از ایران و نتیجه نگرفتن ویلموتس شده و کتاب هایی که درباره استفاده از این سیستم مطالعه می کنی با بازیکن ایرانی منطبق نیست.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول