اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

دبیر:‌ برای کمک به کشتی قم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم/تجربه اندوزی جوانان در انتخابی المپیک

رئیس فدراسیون کشتی گفت: برای کمک به کشتی قم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم و با مسئولان استانی رایزنی‌هایی برای کمک مالی به کشتی در استان قم صورت خواهد پذیرفت.

دبیر:‌ برای کمک به کشتی قم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم/تجربه اندوزی جوانان در انتخابی المپیک

به گزارش خبرگزاری  فارس از قم، علیرضا دبیر امروز به شهر قم سفر کرده تا با مسوولان استانی راجع به این رشته ورزشی گفت‌وگو و مذاکره کند، در حالی که کشتی یکی از رشته‌های ورزشی شاخص و مدال‌آور ورزش قم محسوب می‌شود و حضور دبیر در قم می‌تواند ثمرات خوبی برای کشتی قم به دنبال داشته باشد.

رئیس فدراسیون کشتی در بدو سفر به قم به اداره کل ورزش و جوانان رفت و با رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان قم دیدار کرد.

وی در این دیدار طی سخنانی اظهار کرد: در زمان‌های گذشته نامی از کشتی قم در کشور نبود ولی در زمان حال وضعیت کشتی این استان بسیار عالی است و مدال‌های آسیایی خوبی توسط کشتی‌گیران استان ‌قم در سال‌های اخیر کسب شده است.

دبیر خاطرنشان کرد: برای کمک به کشتی قم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم و با مسئولان استانی رایزنی‌هایی برای کمک مالی به کشتی در استان قم صورت خواهد پذیرفت.

وی تاکید کرد: کیفیت کشتی گیران استان قم در سطح بالایی قرار دارد و می‌توان گفت اگر تعداد کشتی‌گیران استان‌ها را کنار بگذاریم از لحاظ کیفی استان قم در سطح بالای کشور قرار دارد.

رئیس فدراسیون کشتی افزود: برای مسابقات انتخابی المپیک دوست داریم کشتی‌گیران اصلی خود را نفرستیم تا جوانان نیز تجربه‌اندوزی داشته باشند.

وی در ادامه بیان کرد: انتظار دارم در استان قم نگاه ویژه‌ای توسط اداره ورزش و جوانان این استان به کشتی شود، چرا که قم در زمینه کشتی رشد زیادی کرده است و امیدواریم در ادامه نیز یاری‌گر تیم ملی کشتی کشور باشند.

رئیس فدراسیون کشتی در پایان اظهار کرد: کشتی استان قم با تلاش بی‌دریغ مربیان بسیار کمی، رشد داشته است که باید از آن‌ها الگو‌برداری کرد.

انتهای پیام / 78002/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول