اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

بیش از ۵ هزار واحد مسکن ملی در آذربایجان غربی احداث می‌شود

مدیرکل راه ‌و شهرسازی آذربایجان ‌غربی گفت: در روزهای آینده، عملیات اجرایی ۵ هزار و ١٠٠ واحد مسکن ملی در شهرهای ارومیه، خوی، منطقه آزادماکو، بازرگان، پلدشت، شوط، مهاباد، نقده و اشنویه آغاز می‌شود.

بیش از ۵ هزار واحد مسکن ملی در آذربایجان غربی احداث می‌شود

سید محسن حمزه‌لو در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه متقاضیان مسکن ملی در استان، ‌یک هزار و ٧۴٠ میلیارد ریال وجه مورد نیاز را واریز کرده‌اند، اظهار داشت: تمام متقاضیان در مرحله نخست ثبت‌نام باید ۴۰۰ میلیون ریال واریز کنند تا مراحل ساخت و ساز مسکن ملی در استان آغاز شود.

وی افزود: بعد از پالایش ۴١ هزار و ١٧۴ متقاضی ثبت‌نام کننده، از این تعداد 4 هزار و ٣٣٣ متقاضی وجه اولیه به مبلغ ۴٠٠ میلیون ریال را واریز کرده‌اند.

مدیرکل راه ‌و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: به زودی فراخوان ثبت‌نام برای متقاضایان جدید این طرح به شکل محدود در شهرهای ارومیه، خوی، چایپاره، بوکان، محمدیار،شاهین دژ، نقده و سیه چشمه اجرا می‌شود.

مدیرکل راه ‌و شهرسازی آذربایجان‌غربی استفاده نکردن از تسهیلات مسکن در سال‌های پس از انقلاب اسلامی، متاهل بودن، سکونت بیش از پنج ساله در محل مورد تقاضا از جمله مهمترین ملزومات ثبت‌نام در این طرح عنوان کرد و گفت: طرح «اقدام ملی تولید و عرضه مسکن» به منظور احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شد که از این تعداد سهم آذربایجان‌غربی نزدیک به ٢١ هزار واحد است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول