اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

رحمانیان: ورزش کشور از آنچه بود فاصله گرفته/ تعطیلی باشگاه‌ها به ورزش ملی و قهرمانی ضربه خواهد زد

عضو هیات مدیره انجمن صنفی باشگاه‌داران استان تهران گفت: با وضعیت کرونا مجبور شدیم نیروهای زیادی را از دست بدهیم.

رحمانیان: ورزش کشور از آنچه بود فاصله گرفته/ تعطیلی باشگاه‌ها به ورزش ملی و قهرمانی ضربه خواهد زد

 حمید رحمانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص تعطیلی باشگاه‌های ورزشی در بحران کرونا اظهار داشت: متاسفانه این روزها اوضاع بدتر شده است. تداوم تعطیلی‌ها و اوضاع پیش آمده باعث شده تا سرمایه‌ها از دست برود. بنابراین باشگاه‌دارن مجبور شدند یا فضای خود را تخلیه کنند یا قرض بگیرند.
وی درباره اینکه وام‌های اختصاص داده شده چقدر می‌تواند به شما کمک کند، گفت: برای گرفتن وام‌ها شرایط سختی گذاشتند و هر ضامنی را قبول نمی‌کنند. ضامن دولتی می‌خواهند که نامه کسر از حقوق بگیرد. مگر یک کارمند چقدر حقوق می‌گیرد که بتواند نامه کسر از حقوق برای چنین وامی دریافت کند؟ برخی هم سند می‌خواهند. مگر باشگاه‌داران سند یا ملک دارند؟
عضو هیات مدیره انجمن صنفی باشگاه‌داران تهران خاطرنشان کرد: ۷۰ تا ۸۰ درصد باشگاه‌داران نمی‌توانند وام بگیرند. همین باعث شده پرسنلی که سال‌ها در این باشگاه‌ها زحمت کشیدند و آموزش دیده‌اند، تعدیل شوند؛ در حالیکه نیروی انسانی مهمترین سرمایه است. ما به خاطر وضعیت کرونا و شرایطی که پیش آمده، ۴۰۰ نیروی خود را از دست داده‌ایم. با این وضعیت گرانی بعد از بهبود کرونا، فکر نمی‌کنم استقبال زیادی از باشگاه‌ها شود.
رحمانیان با اشاره به تاثیر منفی تعطیلی باشگاه‌ها در ورزش قهرمانی یادآور شد: اگرچه ورزشکاران ملی به صورت انفرادی تمرینات خود را دارند اما با تعطیلی باشگاه‌ها آنها فاصله می‌گیرند و ورزشکار ملی هم لطمه می خورد. فکر می‌کنم ورزش ما از آنچه که بود فاصله گرفته؛ مخصوصاً در شنا که ستاد مبارزه با کرونا اجازه نداد یک استخر در اختیار شناگران قرار بگیرد. شرایط اصلا خوب نیست.
وی ادامه داد: فکر می‌کردیم با تسهیلاتی که فراهم شده، شرایط آسان شود. تمام دنیا تسهیلات بلاعوض می‌دهند اما در اینجا با سود ۱۲ تا ۱۴ درصد وام می‌دهند؛ آنهم با شرایط سخت.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول