اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مصوبات مجمع عمومی شرکت پلی‌اکریل مشخص شد

با اعلام برگزارکنندگان مجمع ماحصل مجمع عمومی نوبت دوم شرکت پلی‌اکریل عدم تصویب صورت‌های مالی و تکلیف به انجام حسابرسی ویژه، تعیین حسابرس جدید و تعیین اعضای حقوقی و حقیقی هیات مدیره شرکت بوده است.

مصوبات مجمع عمومی شرکت پلی‌اکریل مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ظهر امروز مجمع عمومی شرکت پلی‌اکریل با شرایط خاص برگزار شد. با اعلام برگزارکنندگان مجمع ماحصل این مجمع عدم تصویب صورت‌های مالی و تکلیف به انجام حسابرسی ویژه، تعیین حسابرس جدید و تعیین اعضای حقوقی و حقیقی هیأت مدیره شرکت پلی‌اکریل ایران بوده است.

بر این اساس در این مجمع پرحاشیه اعضای هیأت مدیره شرکت پلی‌اکریل که به شرح زیر انتخاب شدند. صندوق ضمانت صادرات، تعاونی تولید کنندگان فرش ماشینی، صندوق مشترک صنعت و معدن، صندوق سرمایه‌گذاری کوثر‌ و مهدی زرفشان به عنوان اعضای اصلی و شرکت خدمات بندری و بازرگانی ایران و محمد حاجی کرمی هم به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

این در حالی است که ابهامات و مشکلات مالیاتی شرکت هم که گفته می‌شد مانع ثبت مصوبات مجمع خواهد بود روز گذشته از سوی هیأت اجرایی مرتفع شد.

از مهمترین حواشی این مجمع ممانعت از حضور محمدرضا جعفری، نایب رئیس هیات مدیره موقت بود که البته سهام‌دار حقیقی شرکت هم هست. همچنین برخی از سهامداران حقیقی و حقوقی که در لیست از پیش مشخص شده توسط برگزارکنندگان جایی نداشتند با تنظیم شکایتی به سازمان بورس نسبت به نادیده گرفته شدن ماده ۲۵۳ قانون تجارت اعتراض کردند.

برخی گمانه‌زنی‌ها هم از احتمال حذف یکی از منتخبین اصلی به دلیل اصل تعارض منافع حکایت دارد.

از طرف دیگر هنوز نتیجه رایزنی‌ها درباره دستور مقام ارشد قضایی پایتخت مبنی بر لزوم اخذ مجوز قضایی برای برگزاری مجمع عمومی شرکت پلی‌اکریل هم مشخص نیست.

انتهای پیام/۳۲۱۲/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول