اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اصغری مقدم: با تجربه بازیکنان بر ایمان غلبه کردیم/ به دنبال بهترین عملکردیم

سرمربی تیم سن ایچ ساوه گفت: همه تیم‌های لیگ برتر فوتسال برای ما قابل احترام هستند و تلاش می کنیم روز مسابقه بهترین عملکرد را داشته باشیم.

اصغری مقدم:  با تجربه بازیکنان بر ایمان غلبه کردیم/ به دنبال بهترین عملکردیم

 جواد اصغری مقدم در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس در مورد پیروزی 6 بر 2  دو تیم فوتسال سن ایچ ساوه مقابل ایمان شیراز اظهار داشت: بازی سخت و پر برخوردی بود و تیم جوان ایمان شیراز می‌خواست از امتیاز میزبانی خود استفاده کند و بسیار با انگیزه و پرتلاش ظاهر شدند.  البته بازیکنان من به واسطه  پیروزی هفته گذشته برابر مس سونگون از نظر روحی روانی خوب بودند.

وی ادامه داد: در این بازی سعی کردیم از اشتباهات تیم شیراز استفاده کنیم و با تجربه بازی کنیم و بهتر از ایمان بازی کردیم و تجربه تیم ما به آن‌ها چربید و توانستیم در نهایت به پیروزی قاطعی برسیم و بازی را پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه در رابطه با داوری این بازی گفت: داوری نرمال و خوب بود و مشکل خاصی نبود که در روند بازی تاثیرگذار باشد و مشکلی نداشت.

وی همچنین در رابطه با وضعیت سالن  مسابقه در شیراز ادامه داد: با کف پوش سالن آشنا نبودیم و با تمرین روز قبل از مسابقه و اوایل بازی سعی کردیم به سازگاری لازم برسیم. در کل سالن مسابقه رختکن و کفپوش خوب بود و مشکل خاصی نداشت.

اصغری مقدم با اشاره به گروهی که تیم سن ایچ درآن قرار دارد، خاطرنشان کرد: همه بازی‌‌‌ها سخت است و از پیش تعیین کننده نیست. همه تیم‌‌‌‌‌ها برای ما قابل احترام هستند و ما تلاش می‌‌‌‌کنیم روز مسابقه بهترین عملکرد را داشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول