اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

عضو هیأت رئیسه مجلس: «فارس من» در جهت آسیب‌شناسی مشکلات مردم، گام‌های مهمی برمی‌دارد

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، گفت: رسانه مردمی «فارس من» با آسیب‌شناسی نقاط بحرانی و طبقه‌بندی موضوعات در سطح ملی و منطقه‌ای در حل مشکلات مردم گام‌های اساسی برمی‌دارد.

عضو هیأت رئیسه مجلس: «فارس من» در جهت آسیب‌شناسی مشکلات مردم، گام‌های مهمی برمی‌دارد

خبرگزاری فارس،مریم ناظم‌پور: سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در خصوص راه‌اندازی سامانه «فارس من» و اینکه این رسانه مردمی به چه میزان در رفع دغدغه‌های مردم تأثیرگذار است، اظهار داشت: رسانه غیر از اینکه اطلاعات و اخبار مورد نیاز مخاطبین و آحاد مردم را تأمین کند باید پیگیر مشکلات مردم و انعکاس آن به مسؤولان مربوطه باشد.

 

وی افزود: «فارس من» به عنوان یک رسانه مردمی می‌تواند با نگاه به مشکلات مردم، واسطه‌گری بین مردم و مسؤولان، موضوعات و مسائل را در سطح ملی و منطقه‌ای طبقه‌بندی کند و بخش‌های مختلف اداری و اجرایی کشور را ملزم به پاسخ و پاسخگوسازی نماید و در نتیجه نتایج را به درستی در جامعه انعکاس دهد.

 

عضو هیأت رئیسه مجلس بیان داشت: بخش «فارس من» در راستای آسیب‌شناسی و نقطه‌یابی نقاط حادثه‌خیز جامعه و اینکه در کدام نقاط حادثه‌خیز و دارای بحران هستیم، وارد فاز سناریوهای حل مسأله شده و با یافتن راه مناسب برای رفع مشکلات قطعاً کار بهتر و بالاتری را به اجرا در خواهد آورد.

 

 

قاضی‌زاده هاشمی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه مجلس یازدهم برای پیگیری و رفع مشکلات مردم چه اقداماتی انجام خواهد داد، گفت: مجلس دارای ابعاد بخشی و فرابخشی است؛ در عرصه کل مجلس، نمایندگان موضوعات اقتصادی، اجتماعی را بررسی و پیگیری خواهند کرد و در بخش کمیسیون نیز مطالبات مردم نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول