اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ماجرای فراخوان‌شبانه چند مدیر استانی از سوی استاندار گلستان در یک مرکز توانبخشی چه بود؟

مدیر کل بهزیستی استان گلستان خطاب به استاندار گلستان با اشاره به مشکلات در خصوص تأمین مایحتاج ضروری این فرزندان گفت: متأسفانه به دلیل مشکلات اقتصادی و افزایش قیمت‌ها بسیاری از مراکز ما دچار مشکلات عمده‌ای شده‌اند.

ماجرای فراخوان‌شبانه چند مدیر استانی از سوی استاندار گلستان در یک مرکز توانبخشی چه بود؟

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان،‌  هادی حق‌شناس استاندار گلستان به همراه سیدمهدی حسینی مدیرکل بهزیستی گلستان از مرکز توانبخشی شبانه‌روزی باب‌الحوائج شهرستان گرگان بازدید و از پرستاران این مرکز به نمایندگی از پرستاران بهزیستی تجلیل کرد.

وی در این بازدید ضمن تبریک هفته پرستار و تجلیل از پرستاران این مرکز گفت: شما پرستاران و زحمت‌کشان عرصه توانبخشی و نگهداری از معلولان حقیقتاً از برگزیدگان خداوند هستید.

حق‌شناس تصریح کرد: خدمت به مردم و جامعه زمان و مکان نداشته و ما سعی کرده‌ایم در تمام لحظات آماده انجام‌وظیفه باشیم.

*در استان گلستان ۱۸ مرکز توانبخشی شبانه‌روزی وجود دارد که ۱۱ مرکز متعلق به معلولان ذهنی است/ ۸۵۰ معلول در مراکز شبانه‌روزی بهزیستی گلستان پذیرش‌شده که ۳۰۰ نفر از آنان مجهول‌الهویه بوده و با حکم قضائی تحویل سازمان و مراکز شده‌اند
استاندار گلستان افزود: ما برای خدمت‌رسانی به این برترین مخلوقات خدا وقت نمی‌شناسیم و از تمام ظرفیت دستگاه‌های استان برای انجام‌وظیفه استفاده می‌کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان گلستان نیز در این بازدید به ارائه گزارش از این مراکز پرداخته و گفت: ما در استان گلستان ۱۸ مرکز توانبخشی شبانه‌روزی داشته که ۱۱ مرکز متعلق به معلولان ذهنی است.
سیدمهدی حسینی اظهار کرد: در گلستان ۸۵۰ معلول در مراکز شبانه‌روزی اداره بهزیستی پذیرش‌شده که ۳۰۰ نفر از آنان مجهول‌الهویه بوده و با حکم قضائی تحویل سازمان و مراکز شده‌اند.
وی تصریح کرد: مرکز توانبخشی شبانه‌روزی باب‌الحوائج شهرستان گرگان یکی از مراکز شبانه‌روزی معلولان ذهنی بوده که دارای ۶۰ نفر نیروی زحمت‌کش است و ۱۱۳ فرزند دارای معلولیت را خدمت‌رسانی می‌کنند.
مدیر کل بهزیستی خطاب به استاندار با اشاره به مشکلات در خصوص تأمین مایحتاج ضروری این فرزندان بیان کرد: متأسفانه به دلیل مشکلات اقتصادی و افزایش قیمت‌ها بسیاری از مراکز ما دچار مشکلات عمده‌ای شدند که از استاندار گلستان می‌خواهیم تا با کمک دیگر دستگاه‌های اجرایی استان طبق فرموده مقام معظم رهبری به کمک این سازمان و خیرین آن آمده و باری دیگر کمک‌حال این عزیزان باشید.
در ادامه استاندار گلستان برای رفع برخی از مشکلات این مراکز چند تن از مدیران استانی را شبانه در همین مرکز فراخوانده و دستورات لازم را ابلاغ کرد.
همچنین در انتهای این دیدار دکتر هادی حق‌شناس با کارکنان این مرکز جداگانه صحبت و به رفع مشکلات و درخواست‌های آنان پرداخت.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول