اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مسابقات ورزشی در زندان‌های زنجان برگزار می‌شود

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان زنجان از برگزاری مسابقات ورزشی در زندان‌های زنجان خبر داد و گفت: این رقابت‌ها در پنج رشته ورزشی آمادگی جسمانی، داژبال، طناب زنی، روبیک و دوزبا برگزار می‌شود.

مسابقات ورزشی در زندان‌های زنجان برگزار می‌شود

 محمدکریم رحیمی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا موجب تعطیلی باشگاه‌ها و کم تحرکی شده است، از همین رو هیأت ورزش‌های همگانی برنامه‌های مختلفی در این ایام اجرایی کرده است.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان زنجان ادامه داد: در اوایل سال جاری طرح ورزش در همسایگی برای ایجاد نشاط و شادابی بین شهروندان اجرایی و با استقبال خوبی هم مواجه شد.

وی گفت: در قالب این طرح مربیان ورزشی در روزها و ساعت‌های مشخص در مجتمع‌ها حضور پیدا کرده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی تمرین‌های لازم را انجام دادند.

رحیمی‌زاده از طرح دیگر این هیأت برای اجرای برنامه در زندان‌ها خبر داد و افزود: در این راستا قرار است مسابقات ورزش همگانی در زندان‌ها برگزار شود.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان زنجان ضمن مثبت ارزیابی کردن برگزاری این مسابقات گفت: این رقابت‌ها در راستای ایجاد و تقویت سلامتی، نشاط و شادابی و پویایی زندانیان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات برابر تفاهم نامه  منعقد بین اداره کل ورزش و جوانان، هیأت ورزش‌های همگانی و اداره کل زندان‌ها برگزار می‌شود، تصریح کرد: رقابت‌ها شامل پنج رشته ورزشی آمادگی جسمانی، داژبال، طناب زنی، روبیک و دوزبا حدود 100 شرکت کننده برگزار می‌شود.

رحیمی‌زاده ادامه داد: یک دوره مسابقات در اردوگاه زندان‌ها در تاریخ 30 آذرماه برگزار شده و یک دوره نیز در زندان مرکزی و در روز چهارم دی ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول