اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

برخی احکام متهمان پرونده موسوم به تجاوز در ایرانشهر صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: برخی احکام متهمان پرونده موسوم به متجاوزان به دختران این شهرستان صادر شده است.

برخی احکام متهمان پرونده موسوم به تجاوز در ایرانشهر صادر شد

سعید راشکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: برخی احکام متهمان پرونده موسوم به متجاوزان به دختران این شهرستان صادر شده است، متهمان این پرونده از حیث اتهام مشارکت در زنای به عنف به اعدام و مشارکت در آدم ربایی به ۱۵ سال حبس و از حیث سرقت ۳ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق و رد مال و پرداخت دیه، از حیث حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز به ۵ سال حبس مطابق رای اولیه صادره از دادگاه کیفری یک ایرانشهر محکوم شده اند که دیوان عالی کشور رای صادره را به علت نقص تحقیقات نقض کرده و در شعبه هم عرض در حال رسیدگی است.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر افزود: از حیث اتهام مشارکت در تهیه فیلم از شاکیان و وسیله تهدید قرار دادن فیلم مزبور، هر کدام از متهمان به ۵ سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق و ۵ سال محرومیت از حقوق اجتماعی محکوم شده اند که رای صادره در دادگاه تجدید نظر استان تایید شده است.

وی بیان کرد: از حیث جرایم مطرح شده در این پرونده به هیچ کدام از متهمان یک روز مرخصی اعطا نشده و کماکان در حال تحمل حبس هستند.

انتهای پیام/3139/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول