اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برگشت بیش از 40هزار خودرو از محورهای شمال/بارش برف در محور کندوان

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به طرح ممنوعیت کرونایی گفتک از یکم آذر ماه امسال تاکنون 40 هزار و 500 خودرو به مبدا برگشت داده شد و 9هزار و 800 خودرو جریمه شدند.

برگشت بیش از 40هزار خودرو از محورهای شمال/بارش برف در محور کندوان

علیرضا قدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری درباره وضعیت محورهای استان اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش برف در محور کندوان هستیم.

وی افزود: از لحاظ ترافیکی، تردد خودروها در تمامی محورهای استان مازندران به‌صورت عادی و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ادامه اجرای طرح ممنوعیت تردد در محورهای شمال، تصریح کرد: از یکم آذر ماه امسال تاکنون طی این مدت ۴۰ هزار و ۵۰۰ خودرو برگشت و ۹هزار و ۸۰۰ خودرو جریمه شدند.

قدمی با اعلام اینکه احتمال ریزش سنگ و رانش در محورهای کوهستانی استان مازندران بالا است، خاطرنشان کرد: تاکید ما به رانندگان پرهیز از سفرهای غیرضروری بوده و در صورت ضرورت،  تجهیز خودرو به تجهیزات فصل سرما است.

وی در پایان یادآور شد: مرکز کنترل پلیس راه با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی شهروندان در ارتباط با آخرین وضعیت محورهای مازندران است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول