اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مهاجرت 30 هزار جوان ایرانی به بناب/راه اندازی فازهای 3 و 4 نیروگاه سهند بناب

فرماندار بناب از تجهیز کارگاه برای راه اندازی فازهای 3 و 4 نیروگاه سهند بناب خبر داد و گفت: در سایه وجود صنایع متعدد و پویا در این شهرستان نه تنها این شهرستان توانسته از مهاجرت جوانان جلوگیری کند بلکه شهرستان بناب تاکنون 30 هزار نفر مهاجر از شهرهای مختلف کشور داشته است.

مهاجرت 30 هزار جوان ایرانی به بناب/راه اندازی فازهای 3 و 4 نیروگاه سهند بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، شهریار فتحی در نشست صمیمی با اصحاب رسانه شهرستان که حمید بالغ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و حبیب صدقی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز حضور داشتند با اشاره به نقش بی بدیل رسانه ها در ارتقای آگاهی و رشد فرهنگ عمومی شهروندان اظهار داشت: از رسانه ها انتظار می رود صدای مردم باشند و حقایق را منتشر کنند و از هرگونه وابستگی به نهاد، سازمان و یا شخصی به شدت پرهیز کنند.

وی با تأکید بر ضرورت حفظ امانتداری رسانه ها در پوشش اخبار و مشکلات شهرستان گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر خطر مأیوس کردن مردم نسبت به نظام تأکید می کنند و می فرمایند دشمن به دنبال ناامید کردن مردم از نظام است از این رو ضرورت دارد مسئولان و رسانه ها به گونه ای عمل کنیم که مردم مأیوس و ناامید نشوند.

فتحی خاطرنشان کرد: امروز بیش از پیش جامعه ما نیازمند وحدت و همدلی است و ایجاد تقابل باعث می شود همه از این رفتار آسیب ببینند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب سپس از تجهیز کارگاه جهت راه اندازی فازهای 3 و 4 نیروگاه سهند بناب خبر داد و گفت: در سایه وجود صنایع متعدد و پویا در این شهرستان نه تنها این شهرستان توانسته از مهاجرت جوانان جلوگیری کند، بلکه جوانان بسیاری را از شهرهای مختلف جذب این واحد ها کند و شهرستان بناب تاکنون 30 هزار نفر مهاجر از شهرهای مختلف کشور داشته است.

مسئولان حق شکایت از خبرنگاران را ندارند

فتحی با اشاره به ضرورت تعامل مسئولان شهرستان با خبرنگاران افزود: مسئولان ادارات حق شکایت از خبرنگاران را نداشته و در جلسه شورای اداری شهرستان نیز به این موضوع اشاره خواهم کرد ولی در کنار آن خبرنگاران نیز باید در انعکاس و بیان مسائل و مشکلات امانتداری را رعایت کرده و از بزرگ نمایی ضعف های کوچک پرهیز کنند.

تصویب و ابلاع طرح جامع شهر بناب

وی همچنین از تصویب و ابلاع طرح جامع شهر بناب طی روزهای آتی خبرداد و تصریح کرد: با توجه به تغییراتی که در راستای توسعه پایدار شهرستان داده شده است، ابلاغ طرح جامع به تأخیر افتاد که بزودی ابلاغ خواهد شد.

فرماندار بناب تأکید کرد: اجرای پروژه کمربندی شرقی بناب نیز در مرحله انجام مناقصه و واگذاری به پیمانکار است.

 

بخش مهمی از همدلی و امیدآفرینی ایام کرونایی شهرستان مرهون تلاش رسانه هاست

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب نیز در این نشست خبری با ارائه گزارشی از وضعیت فعالیت اصحاب رسانه در شهرستان بناب گفت: هم اکنون 7 پایگاه خبری، 3 نشریه کاغذی و نمایندگی پنج خبرگزاری رسمی در این شهرستان فعالیت دارند.

حبیب صدقی اظهار کرد: با وجود همه مشکلات و شرایط کرونایی خبرنگاران شهرستان بی ادعا در راستای همدلی و امید آفرینی در جامعه قدم برداشتند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب تأکید کرد: رسانه های شهرستان رسالت خود را در تمام صحنه های توسعه و پیشرفت شهرستان به اثبات رسانده اند و بخش مهمی از همدلی و امید آفرینی این روزهای جامعه مرهون بصیرت خبرنگاران بوده و این موضوع قابل تقدیر است.

صدقی بیان کرد: چنانچه موفقیتی در شهرستان در هر زمینه ای کسب شده است بدون شک دارای پیوست رسانه ای محکم بوده است و رسانه های شهرستان یک پای ثابت آرامش بخشی و تزریق امید به جامعه بوده و هستند و در این ایام کرونایی یار و یاور بی منت مدافعان سلامت در شهرستان بوده اند.

انتهای پیام/ 60003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول