اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

جذب 4 هزار و 500 حامی در پویش «ایران مهربان»

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از اجرای پویش «ایران مهربان» خبر داد و افزود: با اجرای این پویش 4 هزار و 500 حامی در زنجان جذب شده است.

جذب 4 هزار و 500 حامی در پویش «ایران مهربان»

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد نهادی مردمی است که در راستای حل مشکلات محرومین از ظرفیت خیرین بهره می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از اجرای طرح‌های مختلف حامی‎یابی برای بهره‌گیری از ظرفیت خیرین خبر داد و گفت: برای استفاده از مشارکت عموم مردم طرح‌های حامی‌یابی ویژه اقشار مختلف اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اجرا شدن طرح هر کارمند یک حامی گفت: تعداد افرادی که در این طرح مشارکت کردند حدود 4 هزار نفر است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین از اجرای پویش «ایران مهربان» خبر داد و افزود: با اجرای این پویش 4 هزار و 500 حامی در زنجان جذب شده است.

وی هدف از اجرای طرح پویش ایران همدل را افزایش دریافتی ایتام عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با مشارکت خیرین، دریافتی ایتام زنجانی در سال جاری 66 درصد افزایش یافته است.

صفری با اشاره به اینکه تعداد حامیان همکار با کمیته امداد قریب به 23 هزار نفر است، تصریح کرد: از این آمار 30 حامی مقیم خارج از کشور هستند که حمایت 61 یتیم را بر عهده‌ دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: طرح حامی‌یابی اکرام ایتام و محسنین که از طرح‌های اثربخش کمیته امداد است، حامیان با دریافت شماره کارت ‌بانکی اختصاصی وجه اهدایی خود را به‌صورت مستقیم به‌حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان به حمایت از فرزندان اکرام می‌توانند به سایت اکرام مراجعه و کد ملی و شماره همراه خود را وارد کنند، پس از آن کد فعال‌سازی برای آنها ارسال می‌شود و شماره کارت ۱۶ رقمی هم در اختیار فرد قرار می‌گیرد، تا وجه مدنظر خود را به این شماره حساب واریز کنند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول