اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

آفتاب یزد: دیگر بازی نمی‌خوریم!/ تلاش اصلاح‌طلبان برای فرار از آوار ناکارآمدی دولت روحانی

مدتی است برخی اصلاح‌طلبان تلاش می‌کنند از آوار ناکارآمدی دولت روحانی فرار کنند. بیان انتقادات تند و تیز از روحانی و دولتش یکی از این راه‌های فرار است.

آفتاب یزد: دیگر بازی نمی‌خوریم!/ تلاش اصلاح‌طلبان برای فرار از آوار ناکارآمدی دولت روحانی

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، مدتی است برخی اصلاح‌طلبان تلاش می‌کنند از آوار ناکارآمدی دولت روحانی فرار کنند. بیان انتقادات تند و تیز از روحانی و دولتش یکی از این راه‌های فرار است. روزنامه آفتاب یزد تلاش کرده همراه با اعتراضات مردم و منتقدان، منتقد و معترض دولت روحانی شود، شاید از مهلکه مسئولیت تدبیر و امید بگریزد. در این مسیر البته آفتاب یزد فراموش کرده که باید ابتدا اذعان به اشتباه حمایت از دولت بکند، بعد تند و تیزتر از منتقدان هفت ساله، منتقد روحانی شود.

روز گذشته روزنامه آفتاب یزد در سرمقاله خود درباره سخنان اخیر روحانی در خصوص رفراندوم با عنوان «رفراندوم بازی» نوشت که «راه انداختن چنین بازی‌هایی طبیعی هم به نظر می‌رسد. مسئولان وقتی در عالم واقع توانایی تغییر و تحول ندارند معمولاً بیشتر حرف می‌زنند تا جنجالی راه بیفتد و اذهان منحرف شود. این خاصیت سیاست است. مدیر توانا به دنبال رضایت جامعه با عمل خود است نه شعر و شعار. برای همین امروز قیمت یک شانه تخم مرغ دقیقاً معادل با یارانه یک نفر در ماه شده است یعنی ۴۵ هزار تومان! در چنین اوضاعی که گرانی به مرحله دهشتناک خود رسیده توقع نباید داشت مدیران و مسئولان بیایند در مورد امور جاری و مایحتاج مردم سخن بگویند بنابراین وارد وادی بازی‌های سیاسی و جنجالی می‌شوند تا شاید تحولی رخ دهد.»

این سرمقاله سپس تلویحاً اذعان می‌دارد که مردم در انتخابات‌های گذشته فریب بازی حسن روحانی را خورده‌اند: «هرچند این نکته مهم را هم باید در پایان اشاره نمود که جامعه دیگر چنین بازی‌هایی نمی‌خورد. هشت سال قبل بود که «لم دادن در خودروی شاسی بلند و نوای استاد شجریان را گوش دادن»، «بازی سرهنگ و حقوقدان راه انداختن»، «سوار پراید شدن»، «معاشرت با هنرمندان زیرزمینی»، «خواندن شعر ما گل‌های خندانیم» و... می‌توانست مردم را غافلگیر و به وجد بیاورد. الان دیگر چنین نیست.»

اخیراً سید محمدعلی ابطحی، از افراد نزدیک به محمد خاتمی هم گفته: «واقعا آن روحانی‌ای که ما از او حمایت کردیم این نبود.» او البته توضیح نداده که این روحانی چه فرقی با آن روحانی کرده است.

منبع: روزنامه جوان

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول