اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

قدردانی وزیر نیرو از نقش‌آفرینی آبفای قم در کسب رضایت مردم

وزیر نیرو در مراسم تجلیل از نقش‌آفرینان تحقق پوش ملی «هرهفته_الف_ب_ایران»، از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم قدردانی کرد.

قدردانی وزیر نیرو از نقش‌آفرینی آبفای قم در کسب رضایت مردم

به ‌گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مراسم قدردانی از نقش‌آفرینان تحقق اهداف پویش «هرهفته_الف_ب_ایران» با حضور ویدئو کنفرانسی رضا اردکانیان وزیر نیرو در سالن امام جواد استانداری قم برگزار شد.

استاندار قم در این جلسه لوح تقدیر وزیر نیرو را به دکتر صادق پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم اهدا کرد.

وزیر نیرو در لوح تقدیر خود خطاب به دکتر علی جان صادق پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم آورده است: «الف ب» حرف آغازین الفبا است و الفبای هر کار، زیربنای آن است، آب و برق زیربنای تولید، توسعه و آبادانی میهنمان است و پویش فراگیر ملی «هرهفته_الف_ب_ایران»، میدانی وسیع برای خدمتگزاری و کمک به ساختن ایرانی که شایسته و سزاوار ایرانیان است.

ارکانیان در ادامه این لوح تقدیر با اشاره به تلاش‌های مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در تحقق اهداف پویش ملی «هرهفته_الف_ب_ایران»، خاطرنشان کرده است: به واسطه نقش‌آفرینی جنابعالی در تحقق اهداف پویش «هرهفته_الف_ب_ایران»، در نیمه دوم سال 1398 و نظر به استمرار این حرکت شتابان و پربرکت در سال 1399 ، از مشارکت و نقش ارزشمندتان در این پویش قدردانی می‌نماید.

وزیر نیرو در پایان تأکید کرده است: رجا واثق دارد در هفته‌های باقی مانده از این پویش در سال جهش تولید همچنان با شور و انگیزه بیش از پیش تمام مساعی خود را در جهت تأمین آب و برق هم‌وطنان عزیز و کسب رضایت هر چه بیشتر مردم شریف به کار خواهید گرفت.

 

تقدیر استاندار از اقدمات خلاقانه و نوآورانه آبفا

استاندار قم نیز در این مراسم در سخنانی گفت: پویش «هرهفته_الف_ب_ایران»  نشان می‌دهد که عزمی جزم در وزارت نیرو برای برنامه محوری شکل گرفته تا در سایه یک سیاست اصولی بتواند برنامه‌ها را بر اساس زمان‌بندی به پیش ببرد.

بهرام سرمست با اشاره به حرکت پرشتاب پویش«هرهفته_الف_ب_ایران» در استان قم اظهار داشت: پروژه‌هایی با اعتباری بالغ بر 3 هزار و 618 میلیارد ریال در قالب این پویش به بهره‌برداری رسیده و اگر تقدیری در این زمینه وجود دارد متعلق است به جامعه آب و برق کشور و عوامل مدیریتی و نیروی انسانی که در این حوزه تلاش می‌کنند.

وی همچنین از اقدامات خلاقانه، نوآورانه و توجه ویژه شرکت آب و فاضلاب استان قم به ساخت داخل و بومی سازی تجهیزات مورد نیاز صنعت آب و فاضلاب تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول