اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

پیگیری توسعه ورزش بانوان قم در وزارت ورزش و جوانان

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از حضور در وزارت ورزش و جوانان به منظور پیگیری راه‌کارهای توسعه حوزه مدیریتی خود خبر داد.

پیگیری توسعه ورزش بانوان قم در وزارت ورزش و جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب به استان قم در نیمه دوم دهه 1370 که یکی از ثمرات آن تبدیل شدن قم به یکی از استان‌های کشور بود، جایگاه دستگاه اختصاصی این عرصه یعنی ورزش و جوانان (تربیت‌بدنی سابق) ارتقاء یافت و ورزش قم جان تازه‌ای گرفت.

یکی از چهره‌های با سابقه‌ای که از سال 1376 در اداره کل ورزش و جوانان استان قم حضور دارد و به صورت تخصصی در حوزه ورزش بانوان فعالیت می‌کند، سیده‌لیلا عنبری است که بانوان فعال در ورزش قم همواره از مدل مدیریت وی در این عرصه و حمایت‌هایی که از ورزش زنان انجام می‌دهد، به نیکی یاد می‌کنند.

عنبری که بیش از 20 سال در راس حوزه ورزش بانوان فعالیت می‌کند، در ادامه تلاش‌ها در این مسوولیت، با هدف پیگیری راه‌کارهای توسعه حوزه مدیریتی خود به اتفاق صدیقه صدّیق‌تقی‌زاده مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری قم به وزارت ورزش و جوانان رفت و با معاونین مسعود سلطانی‌فر دیدار کرد.

عنبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس راجع به این دیدارها گفت، به اتفاق دکتر صدیّق پس از حضور در وزارت ورزش و جوانان در جلسه‌ای مشترک با ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع و همچنین با مهین فرهادی‌زاد معاون توسعه ورزش بانوان این وزارت‌خانه دیدار داشتیم و از اینکه معاونین وزیر نگاه ویژه و حمایتی به ورزش زنان دارند بسیار خوشحالم.

وی با بیان اینکه قم بانوان و دختران ورزشکار افتخار آفرین زیادی دارد، خاطرنشان کرد: در قم با همکاری نهادهای مرتبط اقدامات مطلوب و مناسبی برای توسعه و همچنین تحول در ورزش بانوان قم انجام شده و ادامه خواهد داشت، معاونت ورزش بانوان نیز با جدیّت برای خدمت به دختران با استعداد و بانوان پرتوان ورزش قم تلاش می‌کند و مدیر کل ورزش و جوانان نیز در این مسیر حمایت خوبی از بانوان دارد.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه نزدیک به 40 هیات ورزشی قم در بخش بانوان فعال هستند، در پایان اظهار کرد: به اتفاق همکارانم پرتلاشم خانم‌ها زهره فلاح، ویدا فرحان و طاهره غفاری پیگیر امور ورزش بانوان در موضوعات مختلف هستیم و درب این معاونت همواره به روی بانوان و دختران ورزشکار، مسوولان باشگاه‌ها و هیات‌ها باز است و با کمال میل از پیشنهادات و نقطه‌نظرات آنها استقبال می‌کنیم، ضمنا برای بررسی هرگونه موضوعی پذیرای آنها هستیم. 

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول