اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اشتغال 22 هزار نفر در 518 واحد تولیدکننده مواد غذایی آذربایجان‌شرقی

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به فعالیت بیش از 518 واحد تولیدکننده صنایع غذایی در استان گفت: بر اساس آخرین آمار بیش از 22 هزار نفر در این واحدهای تولیدی مشغول به کار هستند.

اشتغال 22 هزار نفر در 518 واحد تولیدکننده مواد غذایی آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  طاهر روحی در جلسه بررسی برنامه‌های صنایع غذایی استان برای جهش تولید، اظهار داشت: تلاش برای افزایش کیفی و کمی تولید، وظیفه تمامی مسوولان است و در این مسیر باید با تمام توان و در چارچوب اختیارات قانونی از تولیدکنندگان حمایت کرد.


وی در ادامه از تدوین و آغاز اجرای برنامه تخصصی استان برای تحقق شعار جهش تولید خبر داد و افزود: با وجود مشکلاتی همچون تحریم و بیماری کرونا، بسیاری از برنامه‌ریزی‌های استان در زمینه جهش تولید، با همکاری بسیار خوب فعالان تولید و صنعت محقق شده است.
 
روحی همچنین با اشاره به فعالیت بیش از 518 واحد تولیدکننده صنایع غذایی در استان عنوان کرد: بر اساس آخرین آمار بیش از 22 هزار نفر در این واحدهای تولیدی مشغول به کار هستند که با بررسی‌های به‌عمل آمده، این آمار در طی سال گذشته و امسال افزایش یافته است.
 
 مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان‌شرقی در همین راستا ادامه داد: انجمن صنایع غذایی استان برای جلسات آتی، آخرین آمار مربوط به واحدهای فعال حوزه صنایع غذایی استان همچنین تعداد شاغلان آنها را اعلام کند.
 
روحی همچنین بر ضرورت تسهیل عملیاتی تولید و حمایت از تولیدکنندگان توسط دستگاه‌های مسوول تاکید و از همت فعالان بخش خصوصی استان برای ایجاد خطوط تولید مواد ضدعفونی نیز قدردانی کرد.
 

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول