اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مربی نفت آبادان: مقابل تراکتور یکی از سخت‌ترین بازی‌ها را پشت سرگذاشتیم

مربی نفت آبادان گفت: مقابل تراکتور یکی از سخت‌ترین بازی‌ها را پشت سرگذاشتیم و 3 امتیاز شیرین را کسب کردیم.

مربی نفت آبادان: مقابل تراکتور یکی از سخت‌ترین بازی‌ها را پشت سرگذاشتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیرحسین پیروانی پس از پیروزی نفت مقابل تراکتور در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: از مسئولان باشگاه نفت تشکر می‌کنم که از هر نظر شرایط را برای تیم فراهم کردند. به جرات می‌توانم بگویم امروز یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما بود. تراکتور تیمی است که تنوع تاکتیکی دارد و خیلی متفاوت حمله می‌کردند و از تمام نقاط زمین برنامه داشتند. خوشحالم که بچه‌ها به خواسته های کادرفنی آگاه هستند و وظایف خود را به خوبی انجام دادند. 

وی ادامه داد: سعی کردیم نقاط کناری که نقطه قوت آنها بود را ببندیم و سه امتیاز شیرین را کسب کنیم. این سه امتیاز خیلی به ما کمک خواهد کرد و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. باید این سه امتیاز را به عزیزانی هدیه کنیم که پشت درهای بسته هستند. از صمیم قلب دعا کنیم که این بیماری از بین برود و دوباره میزبان هواداران باشیم. 

مربی نفت آبادان گفت: چیزی که کار سخت می‌کند، مردم فوتبالدست آبادانی است. در هرجا کوچه و خیابان می‌روید مردم از فوتبال حرف می‌زنند و این کار کادرفنی را سخت می‌‌کند.

پیروانی در مورد اینکه چرا با وجود موقعیت زیاد گلزنی کم است، گفت: تیم ما تقریبا 38 جلسه تاکتیکی تمرین کرده است و طبیعی است که نیاز به تمرین بیشتر دارد. ما هیچ گاه بازی مستقیم و زیر توپ زدن را در دستور کار خود نداشتیم. باید بپذیریم که خیلی از تیم‌ها مدعی هستند که از بازیکنان جوان استفاده می‌کنند، اما امروز تیم ما یک بازیکن 18 سال را بازی داد. هیچ تیمی با یکی دو بازیکن جوان کار را آغاز نمی‌کند. طبیعی است، چون بازی‌ها فشرده است، زمان برای ریکاوری کم است. این را هم قبول داریم که تعداد گل‌ها با موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم باید بیشتر باشد.

وی در مورد داوری گفت: امیدوارم تدابیری اندیشیده شود که داوران با تجربه تر شوند. نیمکت‌هایی هستند که پرخاش می‌کنند و داوران را تحت تاثیر قرار می‌دهند، اما امروز داوری خوبی را شاهد بودیم.

مربی نفت آبادان در خصوص دیدار با سایپا تاکید کرد: سایپا کادر فنی خوبی دارد و رو به جوانگرایی آورده است. به دنبال کسب سه امتیاز هستیم و امیدوارم دست پر از میدان خارج شویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول