اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مجموع اعتبارات جاری و عمرانی خراسان رضوی 2 هزار و 197 میلیارد تومان است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی با اشاره به آخرین وضعیت اعتبارات و تخصیص این استان، گفت: مجموع اعتبارات جاری و عمرانی خراسان رضوی 2 هزار و 197 میلیارد تومان بوده که مبلغ یک هزار و 289 میلیارد تومان آن ( به طور متوسط 58.7 درصد) تخصیص یافته است.

مجموع اعتبارات جاری و عمرانی خراسان رضوی 2 هزار و 197 میلیارد تومان است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی، رضا جمشیدی با اشاره به آخرین وضعیت اعتبارات و تخصیص این استان، گفت: مجموع اعتبارات جاری و عمرانی خراسان رضوی 2 هزار و 197 میلیارد تومان بوده که مبلغ یک هزار و 289 میلیارد تومان آن ( به طور متوسط 58.7 درصد) تخصیص یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی اعتبارات جاری این استان را 812 میلیاردد تومان اعلام کرد و افزود: از این مبلغ، 640 میلیارد تومان آن (به طور میانگین 77.7درصد) تخصیص پیداکرده است.

وی خاطرنشان کرد: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه ای خراسان رضوی یک هزار و 385 میلیارد تومان ابلاغ شده که 649 میلیارد تومان آن (به طور متوسط 46.8 درصد) تخصیص پیدا کرده است.

جمشیدی با بیان اینکه از مبلغ 649 میلیارد تومان تخصیص یافته، 266 میلیارد تومان آن به صورت نقد و مبلغ 383 میلیارد تومان دیگر نیز به صورت اسناد خزانه اسلامی با سررسید تاحداکثر 3 سال است، یاداور شد: اعتبارات عمرانی استانی متشکل از 3 جزء اصلی 3 درصد نفت وگاز، سایر اعتبارات استانی و 0.27 اعتبارات ارزرش افزوده نیز به طور میانگین 52.7 درصد تخصیص داشته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی تصریح کرد: اعتبارات 3 درصد نفت و گاز 12.6 درصد، سایر اعتبارات استانی 74.9 درصد و اعتبارات0.27 درصد ارزش افزوده نیز 31.5 درصد تخصیص پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه اعتبارات مصوب طرح‌های ملی استانی شده خراسان رضوی 196 میلیارد تومان است که 49.2 درصد آن تخصیص یافته است، گفت: اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور نیز 346 میلیارد تومان با میانگین تخصیص 34.5 درصد است.

انتهای پیام/ 70031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول