اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

در ۹ دی مردم ولایت‌پذیری خود را به رخ دشمن کشید

امام جمعه موقت شهرستان رباط‌کریم ۹ دی‌ماه را روز بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: در این روز مردم ولایت پذیری خود را به رخ دشمن کشیده است.

در ۹ دی مردم ولایت‌پذیری خود را به رخ دشمن کشید

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط‌کریم، حجت‌الاسلام سعید جلالی امام جمعه موقت شهرستان رباط‌کریم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به گرامیداشت روز پرستار و تبریک این روز به پرستاران اظهار کرد: کادر درمان با انگیزه بالا در طول یک‌سال گذشته با ویروس منحوس کرونا مقابله کردند و برای بهبودی بیماران، خودشان با مرگ همدم شدند و در این مسیر شهدای زیادی را هم تقدیم کردند و ملت ما هم از سنگربانان عرصه سلامت در این ایام تقدیر خوبی به‌جای آوردند. 

وی در ادامه با اشاره به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری به مناسبت روز پرستار که فرمودند:«پرستاران فرشته رحمت بیماران هستند»، گفت: پرستاران عزیز در دوران کرونا در شرایطی بسیار دشوار، کارنامه بسیار روشن و بزرگی را به ثبت رساندند، به طوری که اکنون پرستاران عزیز ما بیشتر از قبل در چشم مردم عزیز هستند.

امام جمعه موقت شهرستان رباط‌کریم در ادامه خطبه به حماسه با شکوه ۹ دی‌ماه اشاره و عنوان کرد: درست زمانی که دشمنان انقلاب اسلامی ، طرح براندازی نظام را طراحی کرده و با بهانه تقلب در انتخابات سال ۸۸ دست به آشوب‌های مشابه حادثه کوی دانشگاه زدند، اما ملت با بصیرت ایران با پیروی از رهنمودها و فرامین مقام معظم رهبری این توطئه دشمنان داخلی و خارجی، آمریکا، انگلیسی و اسرائیل را خنثی کردند.

حجت‌الاسلام جلالی در بخش دیگری از خطبه تأکید کرد: استکبار جهانی به بهانه واهی تقلب در انتخابات با الگوبرداری از کودتاهای مخملی که در کشورهای دیگر انجام داده بودند و با هدف ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی دست به آشوب زدند ولی مردم غیور و با بصیرت مانند همیشه وقتی از قصد آشوبگران آگاه شدند در روز ۹ دی‌ماه به خیابان‌ها آمدند و دشمنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشتند.

وی در ادامه یادآور شد: روز ۹ دی‌ماه،روز بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی است؛ روزی که مردم، ولایت پذیری خود را به رخ دشمن کشیده است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول