اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مردم با وجود گلایه مندی از مشکلات اقتصادی هرگز دست از امام و شهدا نمی کشند

امام جمعه ورامین گفت: مردم عزیز ما اگرچه ممکن است از برخی مشکلات به ویژه مسائل اقتصادی گله‌مند باشند که گلایه‌های آن‌ها برحق است ولی از انقلاب اسلامی حفاظت می‌کنند و هرگز از امام و شهدا دست نمی کشند.

مردم با وجود گلایه مندی از مشکلات اقتصادی هرگز دست از امام و شهدا نمی کشند

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه شهرستان ورامین ظهر امروز در پیامی تحت عنوان پیام جمعه ضمن دعوت و سفارش خود و دیگران به تقوای الهی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ایام فاطمیه اظهار کرد: شناخت شخصیت و جایگاه حضرت زهرا(س) برای ما ممکن نیست، بانویی که پاره تن پیامبر(ص) و مادر بزرگوار امامت است، مخدره‌ای که جان خود را برای دفاع از ولایت سپر کرد و فرزند ۶ ماهه‌اش در این راه شهید شد.

وی در ادامه گفت: حضرت زهرا(س) یک الگوی به تمام معنا برای تمام انسان‌های طالب کمال است و باید به مناسبت فاطمیه پیرامون شخصیت ایشان سخن گفته شود، اگرچه برگزاری محافل و مجالس هم‌چون گذشته امکان ندارد ولی باید با استفاده از زمینه‌های موجود به وظیفه دینی خود عمل کنیم.

امام جمعه ورامین با اشاره به اینکه برگزاری روضه‌های خانوادگی و مجالس محدود با رعایت دستورات بهداشتی کمترین کاری است که می‌توان انجام داد، افزود: امید است که به برکت توسل به حضرت زهرا(س) خداوند بلا و بیماری را از این کشور و اهل بیت دور کند و بیماران عزیز را شفا و سلامت کامل عنایت کند.

آیت الله محمودی با بیان اینکه نهم دی در تاریخ انقلاب اسلامی از روزهای سرنوشت‌ساز و تعیین کننده بوده است، عنوان کرد: حضور با شکوه مردم در برابر فتنه ۸۸ نظام اسلامی را در برابر دشمنی‌ها حفظ کرد و حرکت تاریخی مربوط به ورامین نیز برای همیشه ماندگار شد.

وی ضمن یادآوری آن حماسه بزرگ بیان کرد: مردم عزیز ما اگرچه ممکن است از برخی مشکلات به ویژه مسائل اقتصادی گله‌مند باشند که گلایه آن‌ها برحق است ولی از انقلاب اسلامی حفاظت می‌کنند و هرگز از امام و شهدا دست نمی‌کشند لذا دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی بدانند که مردم عزیز ما با صبر و استقامت در برابر توطئه‌ها ایستادگی خواهند کرد.

امام جمعه ورامین یادآور شد: به حمدالله با رعایت مردم و تلاش مسؤولان به ویژه زحمت‌کشان عرصه سلامت بیماری کرونا کاهش پیدا کرده است و باید مردم عزیز ما با رعایت دستورات بهداشتی به ریشه‌کن شدن این بیماری کمک کنند چرا که در صورت کوتاهی ممکن است خدای ناکرده دوباره با مشکلات مواجه شویم، باید مردم و مسئولان در کنار یکدیگر با رعایت ضوابط بهداشتی به امورات جاری نیز برسند.

آیت الله محمودی ابراز کرد: انتظار است مسؤولان به برپایی نمازهای جماعت و محافل دینی و انقلابی، با رعایت امور بهداشتی توجه بیشتری داشته باشند تا به برکت این محافل و دعاهای مؤمنین خداوند نیز برکات خویش را بیش از پیش بر ما نازل کند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/ت/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول