اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

باید با همدلی و اتحاد مشکلات را برطرف کرد

امام‌جمعه هادی‌شهر با تاکید بر حفظ اتحاد ملی گفت: باید با همدلی و اتحاد مشکلات را برطرف کرد و برای حل مشکلات باید با نیروهای داخلی مذاکره و مشکلات را برطرف کرد.

باید با همدلی و اتحاد مشکلات را برطرف کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، حجت‌الاسلام حسین آزادی‌کناری امام‌جمعه هادی‌شهر در خطبه‌های این هفته نمازجمعه هادی‌شهر با اشاره به حواشی به وجود آمده در بررسی بودجه سال ۱۴۰۰ در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس قوانین موجود دولت باید بودجه سالانه را در قالب لوایح به مجلس ارائه دهد و مجلس موظف است آن را بررسی و اصلاح کند که بعد از تصویب دولت‌ها باید آن را به اجرا درآورند.

وی افزود: حق قانونی و وظیفه مجلس این است تا با بررسی لایحه بودجه، اشکالات را به نفع مردم برطرف کند چراکه آنها نماینده مردم و منتخب مردم برای نظارت در این امور قانونی هستند.

وی با تاکید بر حفظ اتحاد ملی گفت: باید با همدلی و اتحاد مشکلات را برطرف کرد. برای حل مشکلات باید با نیروهای داخلی مذاکره و مشکلات را برطرف کرد.

امام‌جمعه هادی‌شهر ادامه داد: دشمن وقتی بداند که بین سران قوه نزاع و درگیری به وجود آمده است تمام تلاش خود را برای تشدید درگیری و تشویش اذهان عمومی می‌کند تا مردم را به انقلاب و نظام دلسرد کند. 

وی بیان کرد: نباید فضای عمومی کشور را به دعوا کشاند. حق قانونی مجلس است که لوایح دولت را مورد بررسی قرار دهد و بعد از تصویب دولت موظف است آن را اجرا کند.

امام‌جمعه هادی‌شهر در ادامه با اشاره به تحرکات نظامی آمریکا در منطقه افزود: در روزهای اخیر شنیده می‌شود که آمریکا در فلان منطفه سلاح آورده و یا در خلیج فارس زیردریایی هسته‌ای آورده و مواردی از این قبیل که باید گفت هدف آنها از سلاح‌هایی که آمریکا آورده در منطقه آورده است نشان از ترس آنها نسبت به تهدید ایران برای گرفتن انتقام از شهادت حاج قاسم سلیمانی است.

وی گفت: آنها متوجه شدند که ایران دست از انتقام برنداشته است. انتقام سخت حتما قطعی است اما به شکل متفاوت که نتیجه آن خروج آمریکا از منطقه است که مجازات آمران شهادت به جای خود باقی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری ادامه داد: آمران و قاتلان سردار سلیمانی باید انتقام پس دهند و این انتقام قطعی خواهد بود.  رئیس جمهور دیوانه آمریکا نیز در معرض این سخنان رهبری است که باید مورد مجازات قرار گیرد و باید تقاص پس دهد و مجازات شود.

وی عنوان کرد: غلبه نرم‌افزاری و شکست آمریکا و اسرائیل نیازمند همت جوانان انقلابی است که این روزها خبرِ هک شدن سایت‌های اماکن حساس آمریکا و اسرائیل به گوش می‌رسد.

امام جمعه هادی‌شهر ادامه داد: ایجاد اضطراب و دلهره مردم ایران یکی از اهداف ورود تجهیزات نظامی آمریکا به منطقه است تا این را القا کند که اگر با وجود باید با آمریکا مذاکره نکنید آغازگر جنگ سختی خواهیم بود.

وی افزود: آنها می‌خواهند بار دیگر با روی‌کار آمدن دولتی غرب‌گرا جمهوری اسلامی را به پای میز مذاکره بکشانند و با وعده‌های پوچ و توخالی اعتماد مردم را جلب کنند.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول