اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

محورهای مواصلاتی استان تهران باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با بیان اینکه محور فیروزکوه لحظاتی قبل بازگشایی شد، گفت: با تلاش همه راهداران، تمام محورها و مسیرهای استان تهران باز بوده و تردد در جریان است.

محورهای مواصلاتی استان تهران باز است

حیدر نوروزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در ۴۸ ساعت اخیر شاهد بارش برف در محورهای مختلف استان تهران از قبیل محور تهران-شمال، تهران-فیروزکوه، تهران-شمیرانات و محور هراز بودیم.

وی با بیان اینکه شدت بارش برف بیشتر در این ۴ محور بوده است، گفت: با تلاش همه راهداران، تمام محورها و مسیرها باز بوده و تردد در جریان است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران تأکید کرد: با توجه به وجود محورهای مواصلاتی، همه گشت‌های راهداری همکاری لازم را با استان‌های همجوار داشتند.

نوروزی خاطرنشان کرد: در ساعات قبل در محور گدوک با یک‌ کولاک برف مواجه شدیم که با تلاش راهداران بازگشایی انجام شده و تردد در جریان بوده و هیچ‌گونه مشکل خاصی تاکنون گزارش نشده است.

وی اضافه کرد: در زمان وقوع کولاک و برف به منظور حفظ جان افراد، تمهیداتی در نظر گرفته خواهد شد تا در کولاک گرفتار نشوند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با بیان اینکه در سطح استان تهران ۵۰ اکیپ راهداری مستقر بوده و فعالیت دارند، گفت: در محور تهران-فیروزکوه، با فواصل کم، اکیپ‌های مختلف به ویژه در گردنه‌ها مستقر هستند تا با بارش برف و شرایط بحرانی اقدامات لازم را انجام دهند.

نوروزی بیان کرد: از مردم عزیز تقاضا داریم ضمن اجتناب از سفرهای غیر ضرور، نسبت به مجهز بودن سیستم گرمایشی خودروهای خود اطمینان حاصل کرده و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند تا در نقاط کوهستانی با مشکل مواجه نشوند.

وی در پایان اعلام کرد: به توصیه‌ها و هشدارهای عوامل راهداری و پلیس‌راه در خصوص آخرین وضعیت جاده‌ها توجه کرده و همکاری لازم را با راهداران در هنگام بازگشایی راه‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول