اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

درخواست دمشق از شورای امنیت برای جلوگیری از تجاوزهای رژیم صهیونیستی

وزارت خارجه سوریه در نامه‌ای به شورای امنیت سازمان ملل خواستار اتخاذ اقدامی قاطع برای جلوگیری از تکرار تجاوزهای رژیم صهیونیستی شد.

درخواست دمشق از شورای امنیت برای جلوگیری از تجاوزهای رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه سوریه روز جمعه در نامه‌ای به دبیر کل سازمان ملل تاکید کرد که ادامه رویکرد تجاوزکارانه خطرناک رژیم صهیونیستی بدون حمایت نامحدود و مستمر آمریکا و چراغ سبز این کشور به صهیونیست‌ها میسر نبوده و ادامه اینگونه تجاوزات مردود بوده و بدون پیامد نخواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری سانا، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد روز جمعه و از فراز سرزمین‌های لبنان اقدام به موشک‌باران منطقه مصیاف در ریف حماه کرد.

وزارت خارجه سوریه در نامه خود نوشت که این تجاوز جدید رژیم صهیونیستی در شامگاه روزی اتفاق افتاد که مردم در حال جشن گرفتن میلاد حضرت مسیح (ع) بودند که نماد محبت و صلح است.

در نامه وزارت خارجه سوریه آمده است که سران رژیم اشغالگر اسرائیلی بار دیگر ادامه تروریسم دولتی خود را که در دوره اخیر افزایش یافته را نشان داد و این تجاوزها به خصوص پس از شکست این رژیم در دست یابی به هدفش در طولانی کردن بحران سوریه از طریق حمایت از گروه‌های تروریستی مسلح شریک خود تشدید یافته است.

وزارت خارجه سوریه با انتقاد از حمایت برخی از کشورهای شورای امنیت از تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی تاکید کرد که اینگونه تجاوزها امنیت و ثبات منطقه را تهدید می‌کند.

دستگاه دیپلماسی سوریه در پایان نامه خود بار دیگر از اعضای شورای امنیت سازمان ملل خواست تا سکوت خود را در قبال رژیم صهیونیستی پایان داده و به مسئولیت‌های خود در چارچوب منشور سازمان ملل که مهمترین آن حفظ صلح و امنیت بین‌المللی بوده عمل کرده و اقدامات قاطع و فوری برای جلوگیری از تکرار این تجاوزارت تروریستی رژیم صهیونیستی اتخاذ کنند و شورای امنیت، رژیم صهیونیستی را مجبور به احترام به قطعنامه‌های بین‌المللی بکند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول