اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مسدود شدن راه 11 روستا در برف سنگین بلده و چمستان

فرماندار شهرستان نور با اشاره به انسداد راه روستایی تعدادی از روستاها در چمستان و بلده، گفت: شهروندان از مسافرت غیرضروری به مناطق بالا دست پرهیز کنند.

مسدود شدن راه 11 روستا در برف سنگین بلده و چمستان

علی شادمان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان نور، اظهار کرد: سرمای شدید و تغییرات جوی سبب بارش سنگین برف در مناطق بالا دست و کوهستانی این شهرستان شد به طوری که ارتفاع برف در گردنه‌های لا وش و ترک وش نزدیک به یک متر رسیده است.

وی افزود: ارتفاع برف در شهر بلده حدود ۲۰ سانتی‌متر است و بارش برف همچنان ادامه دارد.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به اینکه در اغلب نقاط کوهستانی شاهد بارش برف سنگین هستیم، بیان کرد: در مناطق میان‌بند و بومک نیز جاده  لغزنده است بنابراین از مسافران و شهروندان انتظار داریم از مسافرت غیرضروری به مناطق بالا دست پرهیز و در صورت لزوم حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند. و در مناطق هستیم،

این مسؤول از انسداد راه روستایی در مناطق بالادست خبر داد و افزود: حدود ۸ روستا در بلده و سه روستا در چمستان و بخش مرکزی به دلیل برف شدید مسدود شد که راهداران مشغول بازگشایی راه‌ها هستند و با توجه با ادامه بارش‌ها، فردا نیز با اعزام نیرو و امکانات در منطقه بازگشایی راه‌ها ادامه پیدا می‌کند.

شادمان گفت: تاکنون خسارت ناشی از باد شدید، باران و برف در شهرستان نور نداشتیم.

انتهای پیام/۸۶۰۲۳/ج/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول