اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

انتقاد از فعالیت کند برخی سرمایه گذاران محور تمدن‌های کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه روند فعالیت برخی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی درمحور تمدن‌ها کند بوده و چندان مطلوب نیست، تصریح کرد: اصرار داریم عملیات اجرایی محور تمدن‌ها نیز همانند سایر بخش‌های جزیره کیش طبق برنامه زمان‌بندی پیش برود تا ضمن اجتناب از هدررفت سرمایه‌ها، زیبایی فضای شهری نیز خدشه‌دار نشود.

انتقاد از فعالیت  کند برخی سرمایه گذاران محور تمدن‌های کیش

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، غلامحسین مظفری در بازدید از روند اجرای طرح‌های بخش خصوصی در محور تمدن‌های کیش با اشاره به ویژگی‌های این مجموعه و تأثیر آن بر رونق سرمایه‌گذاری و گردشگری کیش گفت: محور تمدن‌های کیش طرح بسیار خوبی است که مطالعات اولیه آن نیز در دوره‌های مدیریت قبلی سازمان انجام شده و با ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری به بخش خصوصی در حال اجراست.

وی با اعلام اینکه این مجموعه در قالب 40بسته سرمایه‌گذاری طراحی شده است، اظهار داشت: تا امروز تنها 4 بسته واگذار شده است و 34 بسته آماده واگذاری به سرمایه‌گذارانی است که با توان تجربی و مالی مناسب علاقمند به سرمایه‌گذاری در جزیره کیش هستند.

مظفری با اشاره به اینکه روند فعالیت برخی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در محور تمدن‌ها کند بوده و چندان مطلوب نیست، تصریح کرد: اصرار داریم عملیات اجرایی محور تمدن‌ها نیز همانند سایر بخش‌های جزیره کیش طبق برنامه زمان‌بندی باشد تا ضمن اجتناب از هدررفت سرمایه‌ها، زیبایی فضای شهری نیز خدشه‌دار نشود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر اینکه کاهش بروکراسی‌های اداری و حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی خط مشی سازمان است، گفت: تا امروز طرح‌های نیمه‌تمام بسیاری به چرخه فعالیت بازگشتند اما چنانچه با همه حمایت‌ها، سرمایه‌گذاری توان ادامه کار نداشته باشد باید کناره‌گیری کرده و ادامه کار را به سرمایه‌گذاران واجد شرایط واگذار کند.

وی بازدیدهای دوره‌ای و مستمر از طرح‌های بخش خصوصی را عامل مهمی در تقویت انگیزه سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی و ایجاد هم‌افزایی هماهنگی بیشتر بین بخش‌های مختلف سازمان عنوان کرد و گفت: بازدید امروز با هدف بررسی میدانی مشکلات این مجموعه‌ها انجام شد تا ضمن پیگیری روند اجرای طرح از نزدیک با سرمایه‌گذاران و مجریان طرح‌ها گفت‌وگو کنیم و از مشکلات احتمالی آنها مطلع شویم.

لازم به ذکر است محور تمدن‌ها حد فاصل فرودگاه و ساحل شمالی جزیره کیش به‌طول تقریبی 4 کیلومتر از مرکز به شمال جزیره امتداد یافته است. محور مورد نظر به لحاظ تامین دسترسی اصلی به فرودگاه و همچنین به‌عنوان یکی از محورهای اصلی جزیره، نقش مهمی در ساختار شهری ایفا می‌کند و با هدف ایجاد محور مختلط چند منظوره تفریحی-گردشگری، از فرودگاه به‌عنوان دروازه ورود گردشگران به سمت محورهای اصلی ساختاری جزیره و سپس ساحل شمالی به‌عنوان یکی از بکرترین و زیباترین سواحل جزیره طراحی شده و در حال اجراست.

انتهای پیام/88060

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول