اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

عدم‌ توقع ایثارگران نباید مانع وظیفه خدمت‌رسانی شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: عدم توقع و بی‌ادعایی خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان نباید مانع وظیفه خدمت‌رسانی ما مسئولان شود.

عدم‌ توقع ایثارگران نباید مانع وظیفه خدمت‌رسانی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عطا ناوکی در دیدار با خانواده شهیدان «فرخ باوقار» و خانواده شهید «موسی هلالی‌پور» در شهرستان بندرعباس، از صبر و فداکاری این عزیزان قدردانی کرد و گفت: ایثار جزئی از فضایل اخلاقی محسوب می‌شود‌ که برای هدایت جامعه در همه زمان‌ها و موقعیت‌های متفاوت مؤثر است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با اشاره به ارزش‌ خون پاک شهیدان راه خدا، افزود: رسول اکرم(ص) در این خصوص با بیانات ارزشمند خویش می‌فرمایند هیچ قطره‌ای در پیشگاه خداوند، محبوب‌تر از قطره خونی نیست که در راه خدا ریخته می‌شود.

وی با بیان اینکه انسان‌های مؤمن، ایثارگر و شیفته شهادت، زندگی دیگری را بر زندگی خود مقدم می دانند، خاطرنشان کرد: عدم توقع و بی‌ادعایی خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان نباید مانع وظیفه خدمت‌رسانی شود، لیکن امروز از افتخارات ما این است که خدمتگزار 1500 شهید والامقام، دو هزار و 861 جانباز و 341 آزاده هرمزگانی هستیم.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول