اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اخلاص و ولایت‌مداری حاج قاسم را بزرگ و ماندگار کرد

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید بر اینکه اخلاص و ولایت‌مداری حاج قاسم را بزرگ و ماندگار کرد گفت: باید مسیر مکتب حاج‌قاسم را به صورت تربیتی ادامه دهیم.

اخلاص و ولایت‌مداری حاج قاسم را بزرگ و ماندگار کرد

حجت‌الاسلام حسین علیی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن تبریک و تسلیت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه سردار در قلوب مردم جای داشت و از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم و بشریت فروگذاری نمی‌کرد اظهار کرد: این شهید بزرگوار در ولایت ذوب شده بود  و عاشقانه در راه انجام فرامین مقام معظم رهبری و لبیک به فرمایشات معظم‌له کار می‌کرد.

وی با بیان اینکه برای شهید سلیمانی شهادت مقصد نهایی بود و در دعاها و مناجات‌های خود این آرزو را از خداوند متعال طلب می‌کرد گفت: شهید سلیمانی بارها در سخنرانی‌هایش رمز موفقیت را در ولایت‌مداری عنوان می‌کرد و در وصیت‌نامه‌اش نیز به این مهم تأکید کرده بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه بنده بارها وصیت‌نامه این شهید بزرگوار را مطالعه کرده‌ام زیرا تمام آن سراسر پیام است افزود: اخلاص و جهاد فی‌سبیل‌الله، حاج قاسم را در قلوب مردمان سرزمین‌های مختلف نشاند زیرا هر کس برای خدا کار کند یاری خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه وقتی فردی خودش را خدایی کند خداوند او را نام شهید می‌نامد گفت: بنده از دو شهید این سخن را شنیده‌ام که "خداوندا مرا پاکیزه بپذیر" از شهید مهدی باکری و دیگری حاج قاسم سلیمانی که این جمله نشان از تبلور اوج بندگی در مقابل خالق دارد.

علیی به چگونگی ادامه راه شهید سلیمانی اشاره کرد و یادآور شد: اگر بخواهیم راه سردار و سلوک عملی ایشان را ادامه دهیم باید مکتب شهید را بشناسیم زیرا رهبری می‌فرمایند شهید سلیمانی شخص نبود بلکه یک مکتب بود.

وی با تاکید بر اینکه باید مکتب شهید سیلمانی و سیره آن در جامعه نهادینه شود افزود: باید مسیر مکتب حاج‌قاسم را به صورت تربیتی ادامه دهیم و رفتارهای ایشان را در رفتارهای جوانان‌ و مردم جامعه نهادینه کنیم.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول