اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

15 بازیکن برتر دنیا که قراردادشان تابستان تمام می‌شود؛ از مسی، راموس و مودریچ تا مهاجم گواردیولا

مسی از جمعه به تاریخ اول سال 2021 می‌تواند با هر تیمی که بخواهد مذاکره کند تا در فصل آینده برای آنها بازی کند.

15 بازیکن برتر دنیا که قراردادشان تابستان تمام می‌شود؛ از مسی، راموس و مودریچ تا مهاجم گواردیولا

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته آخر سال میلادی فرا رسیده و آینده برخی ستاره‌ها مشخص نیست. مخصوصا لیونل مسی که نگرانی خاصی به جان بارسایی‌ها انداخته است.از روز جمعه مورخ اول ژانویه 2021 (12 دی) مسی می‌تواند با هر تیمی که بخواهد مذاکره کند تا در تابستان، پیراهن آنها را بپوشد. او موضع خود را برای آینده مشخص نکرده و همین مسئله نگرانی و حساسیت زیادی را به پا کرده است.

مسی یک مصاحبه مهم با برنامه راک1 انجام داده که هنوز منتشر نشده است. برخی خبرنگاران اسپانیایی گزارش داده‌اند که او در آن مصاحبه از آینده خود در بارسلونا می‌گوید.(در اینجا بخشی از آن را بخوانید)

از طرفی دیگر به احتمال فراوان پوچتینو جانشین توماس توخل در باشگاه پاری سن ژرمن می شود و همین مسئله دوباره بازار شایعات را داغ کرده و برخی مدعی هستند که لئو مسی راهی پاریس می‌شود تا با نیمار بازی کند و تحت هدایت هم‌وطن خود به جام برسد.

البته موضوع انتخابات بارسلونا نیز می‌تواند نقشی اساسی در تصمیم مسی ایفا کند. 5 بهمن انتخابات ریاست باشگاه برگزار می‌شود و برخی نامزدها قول داده‌اند که در صورت پیروزی، مانع رفتن مسی شوند. یکی از آنها خوان لاپورتاست که به نظر می‌تواند این ستاره 33 ساله را در بارسلونا حفظ کند تا مسی در نیوکمپ به فوتبالش خاتمه دهد.

در گزارش زیر سعی داریم به 14 بازیکن برتر دنیا که قراردادشان به مانند مسی است و می‌توانند از روز جمعه با هر تیمی که بخواهند مذاکره کنند، بپردازیم.

*سرخیو راموس - رئال مادرید

هنوز موضوع تمدید قرارداد کاپیتان با رئالی‌ها مشخص نشده ولی با توجه به اتفاقات مثبت اخیر و مذاکره‌ای که راموس با پرز پس از بازی‌های ملی داشته به نظر او در مادرید می‌ماند. طبق آخرین گزارش آ.اس که چند هفته پیش منتشر شد راموس می‌خواهد 2 سال دیگر و تا تابستان 2023 برای کهکشانی‌ها بازی کند.

*دیوید آلابا - بایرن مونیخ

ستاره اتریشی به احتمال فراوان بایرن مونیخ را ترک می‌کند و مقصد بعدی او هنوز مشخص نیست. پس از اینکه بایرن با خواسته‌های آلابا کنار نیامد و رسما اعلام کرد که زمان این بازیکن برای فکر کردن به پایان رسیده،‌ رابطه آنها مخصوصا مدیربرنامه بازیکن با باشگاه به هم خورد. اکنون رسانه‌ها از انتقال آلابا به باشگاه‌هایی مثل رئال مادرید یا بارسلونا سخن می‌گویند ولی باید دید چه اتفاقی در نهایت برای مدافع اتریشی رخ می‌دهد. آلابا 10 سال است که برای بایرن مونیخ توپ می‌زند و شاید همین مسئله باعث شود در تیم قهرمان آلمان بماند.

*جان‌لوییجی دوناروما - میلان

گرچه مینو رایولا از تمدید با میلان صحبت کرده ولی هنوز اتفاقی برای گلر جوان ایتالیایی رخ نداده است. با توجه به موفقیت کنونی روسونری با هدایت پیولی به نظر می‌رسد، دوناروما نیز با این باشگاه تمدید کند و سنگربان میلانی‌ها باقی بماند.

*لوکا مودریچ - رئال مادرید

وضعیت ستاره کروات نیز هنوز مشخص نیست. از طرفی خود مودریچ می‌خواهد با رئال تمدید کند و با این باشگاه از دنیای فوتبال خداحافظی کند، از طرف دیگر باشگاه می‌خواهد ستاره 35 ساله خود را به فروش رساند.

روز گذشته آ.اس در گزارش خود نوشت که «ادواردو کاماوینگا»، جانشین مودریچ در تیم زیدان خواهد بود و هنوز مشخص نیست که برنامه رئال با ستاره 35 ساله خود چه چیزی است.

با توجه به درخشش او در بازی‌های اخیر رئال مادرید و تمجید زیدان از مودریچ، شاید این بازیکن سال آینده نیز در مادرید بماند و در سانتیاگوی جدید از فوتبال خداحافظی کند.

*ممفیس دپای - لیون 

مقصد مهاجم هلندی مشخص است و تنها زمانش معلوم نیست. دپای، بازیکن آینده بارسایی‌ها خواهد بود و در پنجره زمستانی این تیم تلاش خواهد کرد که او را به نیوکمپ آورد. اگر به خاطر مسائل مالی این اتفاق رخ نداد، به احتمال زیاد با ماندن کومان بر مسند هدایت بارسلونا، تابستان دپای راهی اسپانیا می‌شود.

*جورجینیو واینالدوم - لیورپول

ستاره هلندی نیز به یکی از خرید‌های بارسلونا و کومان نام گرفته بود ولی این باشگاه نتوانست واینالدوم را به خدمت گیرد. این بازیکن آینده‌ای مبهم دارد و باید دید لیورپول و کلوپ چه تصمیمی برای هافبک خود خواهند گرفت.

*سرخیو آگوئرو - منچسترسیتی 

برخی رسانه‌های اسپانیایی از تمدید قرارداد با آگوئرو سخن می‌گویند ولی مصدومیت‌های پرشمار او باعث شده تا سران منچسترسیتی به این فکر بیفتند که او را به تیمی دیگر واگذار کنند.

آگوئرو گلزن تاریخ باشگاه منچسترسیتی است و باید دید تصمیم پپ و سران باشگاه چگونه خواهد بود. از طرفی اگر مسی تصمیم به ترک بارسلونا بگیرد، غیر از پاریس، سیتی نیز خواهان به خدمت گرفتن اوست. در صورت آمدن مسی، به نظر می‌رسد با توجه به دستمزد بالای ستاره آرژانتینی برخی بازیکنان باید تیم را ترک کنند.

*آنخل دی‌ماریا - پاری سن ژرمن

اینترمیلان یکی از علاقه‌مندان به خرید ستاره پاریس است ولی هنوز چیزی مشخص نیست و باید تا انتهای فصل و اندیشه‌های مربی جدید که به نظر پوچتینو است، منتظر ماند.

*هاکان چالهان‌اوغلو - میلان

استفانو پیولی، سرمربی میلان در آخرین مصاحبه خود ادعا کرد که ستاره ترک در سن‌سیرو می‌ماند. با اینکه برخی رسانه‌های انگلیسی از علاقه منچستریونایتد سخن می گویند، ولی به نظر می‌رسد چالهان اوغلو با روسونری تمدید می‌کند.

*اریک گارسیا - منچسترسیتی

شرایط گارسیا به مانند ممفیس دپای است. او طبق گزارش تمام رسانه‌ها زمستان یا تابستان 2021 بارسایی خواهد شد و باید دید در چه زمانی این اتفاق رخ می‌دهد. مدافع 19 ساله منچسترسیتی از تمدید با سیتیزن‌ها خودداری کرد و رسما گفت که می‌خواهد به بارسلونا بازگردد.

اکنون شرایط دفاعی بارسا نیز مناسب نیست و بازیکنانی چون میگوئزا و اومتیتی عملکرد خوبی از خودشان به اجرا نگذاشتند. به دلیل اینکه مبلغ خرید این بازیکن برای بارسلونا در زمستان زیاد است، شاید این باشگاه تا تابستان صبر کند و اریک گارسیا را به صورت رایگان خریداری کند.

*یولیان دراکسلر -  پاری سن ژرمن

به نظر می‌رسد باشگاه پاریس نیز خواهان به فروش رسیدن بازیکن آلمانی خود است. او در تابستان پارسال خواهان انتقال به بوندس لیگا و باشگاه هرتابرلین بود ولی این اتفاق رخ نداد. حالا باید دید این بازیکن آیا زمستان یا تابستان 2021 به کدام تیم منتقل می‌شود.

*هنریک مخیتاریان - رم

شرایط آمادگی ستاره ارمنی رمی‌ها به گونه‌ای است که باید انتظار تمدید قرارداد داشت. او روز گذشته نیز به بهترین بازیکن سال ارمنستان لقب گرفت و آماری فوق‌العاده در فصل 2020-2021 در رم، سری‌آ و 5 لیگ برتر اروپا به ثبت رسانده است.

طبق گزارش رسانه‌های ایتالیایی، قرارداد مخیتاریان به صورت خودکار یک سال دیگر تمدید می‌شود و فونسکا می‌تواند ستاره ارمنی خود را در ترکیب داشته باشد.

*خوان برنات -  پاری سن ژرمن

از دفاع چپ پاریسی‌ها به عنوان گزینه‌ای برای بارسلونا نام می‌برند. او در این فصل تنها 3 بازی در ترکیب توخل حضور داشته و به نظر می‌رسد یکی دیگر از خروجی‌های سن ژرمن لقب گیرد.

*خاوی مارتینز - بایرن مونیخ

بازیکن 32 ساله اسپانیایی پس از 9 سال، تابستان 2021 بایرن مونیخ را ترک می‌کند. او سال گذشته مورد علاقه فیورنتینا قرار گرفته بود و باید دید فصل آینده در کدام تیم خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول