اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

نمایشگاه «خانه ایرانی‌- کالای ایرانی» با رویکرد تقویت تولید ملی در کرمانشاه برپا می‌شود

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه دومین نمایشگاه خانه‌ ایرانی -کالای ایرانی به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه آغاز برگزار خواهد شد.

نمایشگاه «خانه ایرانی‌- کالای ایرانی» با رویکرد تقویت تولید ملی در کرمانشاه برپا می‌شود

حامد وفاپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از برگزاری دومین نمایشگاه خانه‌ ایرانی-کالای ایرانی خبر داد و اظهار داشت: نمایشگاه خانه ایرانی، کالای ایرانی با رویکرد تقویت تولید ملی و ترویج فرهنگ خرید کالای ایرانی و مصرف کالای داخلی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه از دوشنبه، هشتم دی‌ماه به مدت پنج روز تا دوازدهم همین ماه با حضور تولید کنندگانی از استان‌های تهران، اصفهان، تبریز، همدان و کرمانشاه در فضایی به مساحت ۲ هزار مترمربع در ۶۰ غرفه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا برپا خواهد شد.

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه ساعت بازدید از این نمایشگاه 15 الی 20 اعلام کرد و گفت: مهم‌ترین ویژگی این نمایشگاه، ارایه محصولات کاملا ایرانی و ملی است که به منظور رقابت سالم و سازنده و عرضه مستقیم کالا به مصرف کنندگان با ارائه تخفیف 10 درصدی برپا می‌شود.

انتهای پیام/پ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول