اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

نگرانی استاندار از وضعیت جمعه بازار یاسوج/محدودیت ترافیکی برای همه نقاط استان

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در تمام شهرستان‌های زرد هم محدودیت‌های کنترلی ۲۱ تا ۴ صبح را خواهیم داشت.

نگرانی استاندار از وضعیت جمعه بازار یاسوج/محدودیت ترافیکی برای همه نقاط استان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد کرونای استان با بیان این که وضعیت بیماری در استان خیلی خوب شده اظهار کرد: خوشبختانه از پرستاران استان هم تقدیر شد و قدرشناسی خود را نشان دادیم اما جبران زحمات آن‌ها نخواهد بود مجموعه‌ای که بیش از ۱۰ ماه برای سلامتی مردم اقدام می‌کنند و اگر تلاش شبانه روزی آن‌ها نبود این توفیقات ایجاد نمی‌شد. 

وی گفت: اگر همت همه دستگاه‌ها نبود این توفیقات را نداشتیم و اگر تلاش‌های رسانه و صدا و سیما نبود مشکلات بیشتر بود و همچنین در شهرستان‌ها فرمانداران عملکرد خوبی داشتند.

این مسوول گفت: مراقب باشیم این توفیقات ما را فریب ندهد قدرشناسی من بیش از همه از مردم استان و اقشار و اصناف است که رعایت کردند و هم دیگران را به رعایت کردن دعوت کردند.

وی افزود: به استحضار مردم می‌رسانم که این دستاورد متعلق به مقطعی خاص است که رعایت کردیم چرا که هنوز کرونا حضور و وجود دارد و اگر رعایت نکنیم به اوضاع هفته‌های پیش باز خواهیم گشت و چه بسا که پر آسیب‌تر باشد از امروز کار ما سخت تر می‌شود چرا که وارد زمستان شده‌ایم و مردم در محیط های دربسته بیشتر هستند و خطر شیوع بیشتر می‌شود.

استاندار گفت: آمارها نشان می‌دهد تلاش‌های زیادی شده تا به این شرایط برسیم و اگر کار نکنیم زحمات بر باد می‌رود بخش های اصلی کار باقی مانده لذا نباید بی‌توجهی کرد.

وی گفت: بحث اجرای طرح شهید سلیمانی است که همه دستگاه های مرتبط کار می کنند در همه بخش ها حرکت جدی راه افتاده و استان ما جز استان های موفق است اما در آغاز راه هستیم و تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله داریم باید دغدغه در مورد برخی مکان‌ها رفع شود و طرح شهید سلیمانی موضوع جمعه بازار و صنوف طلافروشی و آرامستان را در دستور کار قرار دهند. 

استاندار گفت: با دستگاه های اداری کوچکترین تعارفی نداریم و هر دستگاهی تساهل داشته باشد برخورد جدی می‌کنیم اگر گزارشی به دست ما برسد برخورد می کنیم مدیر نظام جموری اسلامی خود باید جلودار مقابله با ویروس و قائل به نظم باشد.

وی گفت: هیچ تجمعی بدون رعایت دستورالعمل در استان نباید اجرا شود وضعیت مطلوب ما وضعیت سبز است و باید به دنبال این هدف باشیم که زندگی به حالت عادی برگردد.

وی افزود: شرایط سختی را گذرانده‌ایم و اگر تلاش نکنیم و رعایت نشود در این زمستان سرد باید منتظر تلفات باشیم الان دو شهرستان پر خطر بویراحمد و کهگیلویه را داریم که باید تدابیری برای آن ها اندیشیده شود که تمام شهرستان‌های زرد هم محدودیت‌های کنترلی ۲۱ تا ۴ صبح را خواهیم داشت.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول