اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

مدیران بی‌تفاوت به ولایت‌فقیه به درد نظام نمی‌خورند

مدیران بی‌تفاوت به ولایت‌فقیه به درد نظام نمی‌خورند، بیش از 88 هزار نفر در آستارا غربال‌گری کرونا شدند و استفاده از ظرفیت پیام‌رسان شاد در تبین اهداف و برنامه‌های یوم‌الله 9 دی ازجمله مباحث طرح‌شده در جلسه ستاد گرامی‌داشت یوم‌الله 9 دی در شهرستان آستارا بود.

مدیران بی‌تفاوت به ولایت‌فقیه به درد نظام نمی‌خورند

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، امام‌جمعه آستارا ظهر امروز در جلسه ستاد گرامی‌داشت ۹ دی در محل فرمانداری دفاع از ولایت و گوش به فرمان ولی‌فقیه بودن ازجمله وصایای شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و اظهار کرد: تمام افکار سیاسی باید حول محور ولایت‌فقیه جمع شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا با بیان اینکه مردم شهیدپرور و ولایی ایران اسلامی در تمام عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نشان دادند که ولایت‌مدار هستند، گفت: ۱۳ آبان، روز قدس، ۹ دی و ۲۲ بهمن روز تجدید بیعت با آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه است.

وی با اشاره به اینکه در گرامی‌داشت مناسبت‌های ملی و دینی ازجمله ۹ دی همه باید در صحنه حضور داشته باشند، افزود: از شاخصه‌های نیروی انقلابی ولایت‌مداری و حضور در مناسبت‌های ملی و دینی است و مسئولی که نسبت به ولی‌فقیه و مناسبت‌های ملی و دینی بی‌تفاوت باشد چنین مسئولی به درد نظام و انقلاب نمی‌خورد.

بیش از ۸۸ هزار نفر در آستارا غربال‌گری کرونا شدند

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آستارا نیز در جلسه ستاد گرامی‌داشت ۹ دی در محل فرمانداری تعداد جمعیت آماری این شهرستان را ۹۳ هزار و ۱۱۷ نفر دانست و اظهار کرد: تاکنون ۸۸ هزار و ۴۰۸ نفر در قالب قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی به لحاظ علائم بیماری کووید ۱۹ موردپایش بهداشتی قرار گرفته‌اند.

سرهنگ پاسدار بهزاد قنبری تعداد تیم‌های غربال‌گری قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی را ۱۱۰ تیم چهار نفره با همکاری آموزش و پرورش، شبکه بهداشت، اصناف، جمعیت هلال‌احمر و صمت دانست و افزود: در قالب طرح فوق، ۲۳۴ فرد مشکوک به ویروس کووید ۱۹ شناسایی شده‌اند که بیماری ۹۷ نفر از آن‌ها قطعی است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آستارا شعار امسال ۹ دی را بصیرت فاطمی، ولایت‌مداری و مقاومت علوی دانست و بیان کرد: افتتاح بزرگ‌راه شهید حاج قاسم سلیمانی، اهدای خون توسط کارمندان دولت، ویزیت رایگان، برپایی نمایشگاه محتوایی و بصیرتی از جمله برنامه‌های امسال سال‌روز گرامی‌داشت ۹ دی است.

استفاده از ظرفیت پیام‌رسان شاد در تبین اهداف و برنامه‌های یوم‌الله ۹ دی

فرماندار شهرستان آستارا نیز در جلسه گرامی‌داشت ۹ دی در محل فرمانداری خواستار فضاسازی محیطی متناسب با ایام الله ۹ دی توسط شهرداری ها و دهیاری ها شد و اظهار کرد: از ظرفیت فضای مجازی پیام رسان شاد می توان در تبیین اهداف و برنامه های یوم الله ۹ دی می توان استفاده بهینه کرد.

عباس صابر با بیان اینکه در ۹ دی ماه سال ۸۸ ملت بزرگ و شهیدپرور ایران اسلامی در پشتیبانی از ولایت‌فقیه در صحنه حضور پیدا کردند، تصریح کرد: حضور میلیونی مردم در صحنه این را نشان می‌دهد که مناسبت‌های ملی و دینی ازجمله ۹ دی به صورت ویژه برگزار شوند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول