اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

محمودزاده: همراهان اضافه به ورزشگاه‌ها می‌روند و باشگاه‌ها و هیات‌های فوتبال همکاری نمی‌کنند

مسئول کمیته مسابقات لیگ دسته اول گفت: ما در مسابقات همراهان اضافه داریم و متاسفانه باشگاه‌ها و هیات‌های فوتبال میزبان در این مورد با ما همکاری نمی‌کنند.

محمودزاده: همراهان اضافه به ورزشگاه‌ها می‌روند و باشگاه‌ها و هیات‌های فوتبال همکاری نمی‌کنند

فریبرز محمود زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط نامناسب زمین‌ها در لیگ دسته اول مانند زمین بازی خوشه طلایی و مس کرمان در ساوه رخ داد که در واقع زمین خاکی و پر از ماسه بود، اظهار داشت: من بابت این مساله در تلویزیون عذرخواهی کردم و گفتم این چمن مشکل دارد و ضعیف است. اشتباهات را می‌گوییم اشتباه است. 

وی در خصوص اینکه برای بازی چوکا و هوادار برانکارد موجود نبوده و بازیکن چوکا مجبور شده بازیکن مصدوم حریف را روی کولش بگذارد و به بیرون از زمین ببرد، گفت: ‌در این مورد هم با هیات فوتبال تالش مکاتبه کردیم و این ضعف را به آن‌ها متذکر شدیم. این مساله در عصر کنونی خیلی بد است. آیا تهیه یک برانکارد کاری دارد؟ البته نباید شرایط چند ورزشگاه باعث شود که بگوییم همه ورزشگاه‌ها مناسب برگزاری مسابقات نیستند. ما چالش ها و نقاط ضعف را پیگیری می‌کنیم و در خصوص آن‌ها مکاتبه می‌شود تا در هفته‌های آینده ان‌شاالله مشکلات را پوشش بدهیم.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد اینکه برخی تیم‌ها مجبورند در شهرهای دیگری غیر از شهر خودشان میزبانی کنند، عنوان کرد: این نشان می دهد که حاضر نیستیم به هر قیمتی در هرکجا بازی برگزار کنیم. تا جاییکه در توانمان باشد مسائل را پیگیری می کنیم. 

وی افزود: به عنوان مثال ورزشگاه آستارا نسبت به سه ما قبل پیشرفت محسوسی در زمینه رختکن، نصب نیمکت، فنس جدید و... کرده  و قابل مقایسه با قبل نیست. آن‌ها تلاش می‌کنند که هرچه زودتر شرایط خوبی را ایجاد کنند و البته هنوز مورد تایید ما نیست. ولی برایمان ثابت شده که در حال تلاش هستند و این یک نکته مثبت برای سازمان لیگ است.

محمودزاده در مورد مکاتبه با مسئولان شهرها گفت: تنها کاری که می توانیم انجام بدهیم مکاتبه، پیگیری، مکاتبه مجدد و پیگیری مجدد است. مثلا در مورد همین موضوع برانکارد چندین مکاتبه با مسئولان تالش انجام دادیم ولی خود آن‌ها باید به فکر باشند. ورزشگاه‌ها که در اختیار ما نیستند.

وی در مورد حضور تماشاگران در بازی‌های لیگ دسته اول عنوان کرد: آن‌ها تماشاگر نیستند. ما در مسابقات همراهان اضافه داریم و متاسفانه باشگاه‌ها و هیات‌های فوتبال میزبان در این مورد با ما همکاری نمی‌کنند. این افراد، افراد اضافه اضافی منتسب به باشگاه‌ها هستند و هیات‌ها و باشگاه‌های میزبان باید پیگیری کنند. گزارشات مربوط به این موضوع رسیده و در اسرع وقت آن را به کمیته انضباطی اراسال می کنیم. خود باشگاه‌‌ها هم قول داده‌اند در دفعات بعدی رعایت کنند.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد اعتراضات گسترده به داوری‌ها گفت: این موضوع به کمیته انضباطی مربوط می‌شود. ما اعتراضات تیم‌ها را به این کمیته ارجاع می دهیم و آن‌ها تصمیم گیری می‌کنند.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول