اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

110 برنامه شاخص دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت در آذربایجان‌شرقی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آذربایجان‌شرقی از برگزاری 110 برنامه شاخص دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت در استان خبر داد.

110  برنامه شاخص دهه بصیرت  و میثاق امت با ولایت  در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی،  امروز در نشست خبری به مناسبت تشریح اهم برنامه‌های شاخص دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت استان اظهار داشت: قبل از هر برنامه‌ای، سلامت مردم در اولویت اصلی ماست، چراکه امسال یک سال ویژه از نظر سلامتی است، از این‌رو طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب، هر دستوری که ستاد مبارزه با کرونا بدهد را اجرا خواهیم کرد. 

وی افزود: ۱۳ آبان امسال نیز از ۲۰ روز قبل به وزارت کشور نامه‌ای مبنی بر تجمع با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نوشته شد ولی آنها یک روز قبل از ۱۳ ابان‌ماه و دقیقا در پایان روز کاری اعلام کردند که هر گونه تجمع ممنوع است. 

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خاطرنشان کرد: در راهپیمایی و تجمع ۹ دی نیز مطیع دستور ستاد مبارزه با کرونا هستیم  و اگر بنا بر برپایی تجمع باشد، می‌توان با رعایت حداکثری فاصله و حداقلی جمعیت برگزار کرد در غیر این صورت برنامه ۹ دی به شکل برنامه‌های بیت رهبری خواهد بود که از حضور یک سخنران کشوری، مداح و با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و مسوولان استانی بهره‌مند شویم. 

وی در تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده در مناسبت‌های دی ماه یادآور شد: برگزاری برنامه ویژه ۹ دی، برگزاری رژه موتوری و خودرویی به صورت مردمی، نشست تخصصی بصیرت ویژه مداحان، اصناف و بازاریان، جمعی از قشر کارگران، ورزشکاران و جوانان، خواهران و مادران، دانشجویان، اساتید، هنرمندان، طلاب و روحانیون از جمله برنامه‌هاست. 

برگی ادامه داد: با توجه به اهمیت روز حمله به عین‌الاسد که به مثابه عین‌الاجسد بود، از این‌رو برنامه در این روز ویژه‌تر خواهد بود، چراکه تا آن روز هیچ کسی جرأت نداشت تا خراشی روی خودروی آمریکا بیاندازد ولی اقتدار ایران منجر شد تا پایگاه آنها را به مخروبه تبدیل کند، از این‌رو آتش زدن نمادین پرچم آمریکا را در این روز خواهیم داشت. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آذربایجان‌شرقی همزمانی دهه بصیرت و میثاق امت با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه گفت: بر همین اساس شعار محوری این دهه بصیرت فاطمی، ولایتمداری و مقاومت علوی  نامگذاری شده است و هر یک از روزها نیز با شعارهای ویژه‌ای مزین شده است.

وی یادآور شد: شعار محوری و عناوین ایام‌الله دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت به صورت بصیرت، ولایتمداری، حماسه عاشورایی (۹دی)، بصیرت، اتحاد ملی، عبور از فتنه (۱۰دی)، بصیرت، خواص، پیروی از ولایت ( ۱۱دی)، بصیرت ادیان الهی، آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (۱۲دی)، بصیرت، ملت حسینی، مکتب شهید سلیمانی (۱۳دی)، بصیرت تولی و تبری، بیداری اسلامی (۱۴دی)، بصیرت، استکبارستیزی، مقابله با نفوذ (۱۵دی)، بصیرت، تکریم سردار دل‌ها، بزرگترین بدرقه جهانی (۱۶دی)، بصیرت، محکومیت تروریسم دولتی، جهاد هسته‌ای و دفاعی (۱۷دی)، بصیرت، اقتدار ملی، سیلی به شیطان بزرگ (۱۸دی)، بصیرت، غیرت دینی، لحظه شناسی (۱۹ دی)  است. 

برگی متذکر شد: ۱۱۰ برنامه برای این مناسبت‌ها در نظر گرفته شده که برخی‌ها اجرا شده و برخی‌ها در حال اجراست.

وی به فراخوان برگزاری مسابقات کاریکاتور، عکس، فیلم کوتاه و ... با موضوع فتنه، بصیرت، میثاق امت و ولایت به صورت مجازی اشاره کرد و گفت: هیچ برنامه‌ای معلق نخواهد بود و فقط نحوه برگزاری آن فرق دارد به‌طوریکه در حال حاضر کمک‌‌های مومنانه، حضور بسیجیان در کنار کادر درمان و تجلیل از کادر درمان در روز پرستار از دیگر برنامه‌های اجرا شده اخیر است.

انتهای پیام/۶۰۰۲۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول