اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

پیگیری ارتقای مسائل رفاهی فرهنگیان در همدان

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از پیگیری برای ارتقای مسائل رفاهی فرهنگیان در سطح استان خبر داد.

پیگیری ارتقای مسائل رفاهی فرهنگیان در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر محمد پورداوود  ظهر امروز در مراسم افتتاح آزمایشگاه پاتوبیولوژی درمانگاه فرهنگیان شهرستان ملایر اظهار کرد: با جدیت به دنبال ارتقای مسائل رفاهی فرهنگیان در سراسر استان هستیم.

وی با بیان اینکه جلب رضایت فرهنگیان در زمینه سلامتی و درمان باید اولویت مجموعه درمانگاه فرهنگیان باشد، افزود: تمام تمهیدات لازم برای ارائه خدمات پزشکی و درمانی مطلوب به فرهنگیان باید اندیشیده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در ادامه از ارتقای کمی و کیفی درمانگاه‌های فرهنگیان در سراسر استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: در حال حاضر هفت درمانگاه در سطح استان به ارائه خدمات درمانی مشغول هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر نیز با بیان اینکه ارائه خدمات بیشتر و تکریم فرهنگیان شهرستان از اولویت‌های جدی آموزش و پرورش شهرستان است گفت: درمانگاه فرهنگیان ملایر علاوه بر ارائه خدمت به فرهنگیان به عموم مردم نیز خدمات‌دهی دارد.

محمدرضا بشری با خدمات‌دهی مطلوب و مناسب همواره مورد تاکید ما در این مرکز درمانی است از سابقه ۱۹ ساله درمانگاه فرهنگیان ملایر پرداخت و اظهار کرد: این درمانگاه شامل بخش‌های عمومی، رادیولوژی، تخصصی، دندان پزشکی، مامایی، تزریقات و داروخانه است که برای فرهنگیان شهرستان با تخفیف ویژه‌ای همراه است.

مدیر آموزش و پرورش ملایر با اشاره به اینکه راه‌اندازی یک آزمایشگاه در این درمانگاه از مطالبات فرهنگیان بود تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به ویژه فرهنگیان و در راستای برنامه توسعه، تجهیز و تعمیر درمانگاه فرهنگیان ، آزمایشگاه پاتوبیولوژی به این درمانگاه اضافه شد.

محمدرضا بشری گفت: آزمایشگاه پاتوبیولوژی با اعتباری یالغ بر ۲ میلیارد تومان و اشتغال ۱۴ نفر امروز افتتاح شد که این آزمایشگاه برای رفاه حال فرهنگیان و دیگر همشهریان همه روزه حتی در روزهای تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ بامداد آماده خدمت رسانی است.

وی با بیان اینکه مجموعه درمانگاه فرهنگیان شهرستان روزانه بیش از ۸۰۰ نفر مراجعه کننده را از عموم مردم و همکاران فرهنگی دارد گفت: نهایت تلاش ما بر این است که در این مجموعه با فعالیت‌های متنوع خدمات مطلوب و در خور شان فرهنگیان و سایر همشهریان ارائه شود.

 گفتنی است آزمایشگاه پاتوبیولوژی درمانگاه فرهنگیان ملایر آمادگی دارد تمام آزمایش‌های ضروری را با کیفیت بالا و در اسرع وقت انجام دهد.

انتهای پیام/89013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول