اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تعیین مأمور ویژه جهاد کشاورزی برای بررسی زمین‌خواری در سوادکوه

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه از تعیین مأمور ویژه برای بررسی زمین‌خواری در شهرستان خبر داد و گفت: با رئیس منابع طبیعی شهرستان هم برای اعزام کارشناس رایزنی شد تا تجاوز به عرصه ملی یا افزودن زمین به طرح مورد ارزیابی دو اداره قرار گیرد.

تعیین مأمور ویژه جهاد کشاورزی برای بررسی زمین‌خواری در سوادکوه

حمیدرضا شهابیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه درباره  بحث کوه‌خواری و زمین‌خواری عیان در سوادکوه که در قالب گزارشی از این رسانه منتشر شد(اینجا بخوانید)، اظهار کرد: زمین مورد نظر در متراژ ۱۱ هکتار برای طرح طوبی و در سال ۱۳۸۴ مجوز فعالیت ۱۵ ساله دریافت کرده بود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه افزود: در بازدید‌های روستای با ماشین سنگین برای احداث جاده در طرح موجب‌ شد تا از موضوع در دادگاه شکایت کنیم و پرونده در حال بررسی و پیگیری قضایی است.

وی با بیان اینکه یک کارشناس جهادکشاورزی را مأمور ویژه موضوع قرار دادم، خاطر نشان کرد: با رئیس منابع طبیعی شهرستان هم برای اعزام کارشناس رایزنی شد تا تجاوز به عرصه ملی یا افزودن زمین به طرح مورد ارزیابی دو اداره قرار گیرد.

شهابیان، گفت: گردوهای طرح طوبی هم ۱۵ ساله و مورد استفاده است و باردهی داشت و وجود جاده بین‌مزارع در طرح هم وجود داشت و بررسی برای تطبیق فعالیت‌ها با توجه به مجوز‌ها در حال انجام است.

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول