اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ادامه محدودیت‌های کرونایی در شهرهای مازندران

استاندار مازندران گفت: محدودیت‌های کرونایی در استان مازندران به قوت خود باقی است.

ادامه محدودیت‌های کرونایی در شهرهای مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران بعدازظهر امروز در نشست ستاد مقابله با کرونا استان  مازندران، اظهار کرد: محدودیت‌های تردد و فعالیت مشاغل همانند گذشته در تمام شهرستان‌های مازندران اعم از نارنجی و زرد به قوت خود باقی است.

وی با بیان اینکه تمامی مشاغل غیر از سطح یک باید فعالیت‌شان را ساعت ۱۸ تعطیل کنند، افزود: ممنوعیت تردد خودرویی نیز از ۲۱ تا ۴ بامداد  باید به‌صورت سختگیرانه اعمال شود.

استاندار مازندران با تاکید بر ضرورت اعمال ممنوعیت تردد در مناطق ییلاقی استان مازندران، اظهار کرد:  اداره کل راهداری و نیروی انتظامی، مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا را در این مناطق با دقت اجرایی و از درگیری بیشتر روستاهای استان جلوگیری کنند.

این مسؤول یادآور شد: فرمانداران شهرستان‌های استان ، نظارت‌هایشان بر رعایت پروتکل‌ها و اجرای درست محدودیت‌ها را افزایش دهند و با هرگونه رفتار عادی انگارانه کرونایی بر اساس قانون برخورد کنند.

*نگرانی از ورود مازندران به پیک سوم کرونا

سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حاشیه جلسه ستاد استانی کرونا، اظهار کرد: شهر‌های مازندران در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی افزود: به دلیل اینکه روند همه‌گیری ویروس کرونا در کشور متفاوت است با آمار افزایشی ابتلا به کرونا دراستان روبرو هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه ۱۷ هفته در مازندران وارد پیک سوم نشدیم، اضافه کرد: با وجود محدودیت‌ها، روند ابتلا به کرونا در مازندران هنوز به حالت کنترل کامل در نیامده است.

این مسؤول تصریح کرد: با تشدید عملکردها، دو هفته گذشته، کنترل ابتلا به کرونا در مازندران را شاهد بودیم و بنابراین استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و نیز تهویه مکان‌های در بسته، مهمترین توصیه‌ها به مردم است.

موسوی درباره وضعیت شهرهای مازندران، بیان کرد:  در آمل و بهشهر وضعیت نگران‌کننده شیوع و ابتلا به کرونا را داریم و بابلسر، در روند نسبی ثابت کرونایی، شهرهای ساری، نکا، نور، رامسر، سیمرغ، عباس‌آباد، فریدون‌کنار و قائم‌شهر نیز روند افزایشی ملایم ابتلا به کوید ۱۹ را شاهد هستیم.

وی در پایان گفت: شیوع کرونا در شهر‌های رامسر و گلوگاه و مبادی ورودی استان باید کنترل شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول