اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سخنگوی فدراسیون کشتی: استقلال‌20 روز استفاده رایگان از سالن توفیق را در نظر نگرفته است

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: استقلالی‌ها 20 روز استفاده رایگان از سالن توفیق را در نظر نگرفته اند.

سخنگوی فدراسیون کشتی: استقلال‌20 روز استفاده رایگان از سالن توفیق را در نظر نگرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدابراهیم امامی در مورد حضور امروز (ششم دی ماه) رئیس کمیته ملی المپیک در اردوی تیم‌های ملی کشتی اظهار داشت: صالحی امیری به اتفاق هیئت اجرایی از اردوی تیم‌های ملی آزاد و فرنگی بازدید داشتند و با ملی پوشان و اعضای کادرفنی صحبت کردند. علیرضا دبیر گزارشی از روند آماده سازی تیم‌ها و مسابقات پیش رو ارائه کرد، ضمن اینکه حسن یزدانی و مصطفی حسین خانی در رابطه با پرداخت به موقع پاداش مدل آوران صحبت کردند که این جوایز به شکلی  پرداخت شود که قهرمانان متضرر نشوند. صالحی امیری هم در همین رابطه گفت اولویت ورزش ما، ورزش اول مان کشتی خواهد بود.

وی همچنین درخصوص زمان پایان اردوی اول تیم‌های آزاد و فرنگی تاکید کرد: اردوی فرنگی تا 12 دی ماه و اردوی آزاد تا 14 دی ماه ادامه خواهد شد. طبق اعلام کادرفنی تیم‌های ملی با توجه به تاریخ و تقویم جدید اتحادیه جهانی که طی آن مسابقات گزینشی و بزرگسالان آسیا در فروردین ماه در آلماتی برگزار می شود، برنامه‌های اردوها به صورت مقطعی تا آن زمان دنبال خواهد شد.

امامی در خاتمه با اشاره به سند پرداختی باشگاه استقلال در رابطه با سالن توفیق جهانبخت که رسانه ای شده است، گفت: پرداختی که استقلال در ارتباط با مدت زمان استفاده‌اش از سالن توفیق رو کرده، بدون در نظرگرفتن 20 روزی است که به صورت رایگان از این سالن بهره برده است. البته فدراسیون همیشه آمادگی کمک به باشگاه هایش را دارد.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول