اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دهنوی مطرح کرد:‌ پاسخ به ابهامات مربوط به صندوق توسعه ملی در بودجه ۱۴۰۰ در کمیسیون تلفیق

نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 گفت: در نشست امروز عصر بنا شد تا ابهامات و سؤالات در مورد دستور رهبر معظم انقلاب درباره صندوق توسعه ملی و لحاظ کردن آن در لایحه بودجه سال آینده با حضور رئیس سازمان بودجه فردا در کمیسیون تلفیق مورد بحث قرار گیرد.

دهنوی مطرح کرد:‌ پاسخ به ابهامات  مربوط به صندوق توسعه ملی در بودجه ۱۴۰۰ در کمیسیون تلفیق

سیدمحسن دهنوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: در نشست امروز عصر کمیسیون تلفیق بنا شد تا بعدازظهر فردا یکشنبه هفتم دی‌ماه 99 موضوع دستور رهبر معظم انقلاب درباره صندوق توسعه ملی و لحاظ کردن فرمایش رهبر انقلاب در این باره، در لایحه بودجه سال آینده مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

وی افزود: بنا شد تا در این نشست که با حضور محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و نیز تعداد دیگری از مسئولان دولتی برگزار می‌شود مقامات اجرایی ابهامات در این باره را رفع کنند.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 اظهار داشت: در ادامه جلسه فردا اعضای کمیسیون تلفیق به بحث و بررسی درباره کلیات بودجه سال 1400 خواهند پرداخت و در صورتی که زمان در اختیار باشد رأی‌گیری در مورد کلیات انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول