اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کسب 6 مدال توسط کاراته‌کاران زنجانی

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: کاراته‌کاران زنجانی در المپیاد استعدادهای کشور 6 مدال طلا، نقره و برنز کسب کردند.

کسب 6 مدال توسط کاراته‌کاران زنجانی

علی خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به کسب 6 مدال طلا، نقره و برنز در المپیاد استعدادهای کشوری گفت: کاراته‌کاران زنجانی در این المپیاد ورزشی کشوری موفق به کسب 3 طلا، 2 نقره و یک برنز شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: آیدا طاهری، نرگس جعفری و مهدیه مرادی در بخش بانوان و در سبک کاتا به مربیگری لیلا جعفری توانستند یک طلا، یک نقره و یک برنز کسب کنند.

وی اضافه کرد: همچنین مهدی و رضا بابالی و علی اصغر سلیمی در بخش آقایان و در سبک جوجیتسو به مربیگری اکبر سلیمی صاحب دو مدال طلا و یک نقره شدند.

خلیلی تصریح کرد: هیأت کاراته استان زنجان در مجموع ارزیابی عملکرد هیأت‌های ورزشی استانی مقام دوم را به خود اختصاص داده و توانسته است در بخش‌های مختلف نسبت به سایر هیات‌ها اقدامات و برنامه‌های بهتر و با خروجی برتری ارائه کند.

وی با اشاره به اینکه برنامه اداره کل ورزش و جوانان استان استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای توسعه ورزش قهرمانی است، تصریح کرد: امیدواریم با پایان ویروس کرونا شاهد بازگشایی باشگاه‌های ورزشی و به جریان افتادن شاکله ورزش استان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در حال حاضر در همه شهرستان‌های استان هیأت کاراته فعال بوده و در دو بخش روستایی و شهری فعالیت دارند.

دبیر هیأت کاراته استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر 3 هزار ورزشکار در رشته کاراته فعالیت دارند، بیان کرد: از این تعداد 50 نفر به صورت حرفه‌ای فعالیت دارند که در همین راستا سال قبل 20 نفر از دختران و 32 نفر از ورزشکاران پسر به اردوهای ملی دعوت شدند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت ورزشکاران در رده‌های پایه قابل قبول است، گفت: این ورزشکاران نتایج خوبی اخذ کرده و طبق گفته فدراسیون رنکینگ ورزشکاران در رده پایه بسیار خوب است.

نوروزی با بیان اینکه سال قبل 14 اعزامی به رقابت‌های ملی داشتیم، بیان کرد: سال قبل دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر با کسب مدال‌های طلا و نقره و برنز برگزار شد.

وی با بیان اینکه در سال‌های 96 و 97 وضعیت استان به لحاظ اعزامی به تیم ملی مطلوب بود، اضافه کرد: سال قبل، انتخابی به خاطر کرونا برگزار نشده است اما با این حال هیأت کاراته زنجان جزو پنج هیأت برتر کشور است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول