اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ورود تراکتور به بورس و ساخت ورزشگاه اختصاصی/مذاکره نماینده تراکتور با وکیل پاریس سن ژرمن در قطر

مالک تراکتور درباره آخرین وضعیت ساخت ورزشگاه اختصاصی برای این تیم گفت: ساخت استادیوم در اولویت ماست و با شهردار تبریز هم صحبت کردیم.

ورود تراکتور به بورس  و ساخت ورزشگاه اختصاصی/مذاکره نماینده تراکتور با وکیل پاریس سن ژرمن در قطر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا زنوزی درباره آخرین وضعیت ساخت ورزشگاه اختصاصی برای این تیم اظهار داشت: ساخت استادیوم در اولویت ماست و با شهردار تبریز هم صحبت کردیم. باید از نظر شهرسازی هم در منطقه مناسبی قرار بگیرد که دچار مشکل نشویم. فعلاً دو زمین معرفی کردند که شرایط لازم را نداشت. می‌خواهیم به محض مشخص شدن زمین، سریعاً اقدام کنیم. بعد از ورود باشگاه به بورس، کارهای این ورزشگاه هم شروع خواهد شد. به هر حال در مورد برنامه‌های زیرساختی و اقتصادی آقای سیاح توضیحات بیشتری ارائه خواهند داد.

مدیران وقت باشگاه نقل و انتقالات را به خوبی پوشش ندادند

وی درباره میزان رضایت خود از نقل و انتقالات باشگاه تراکتور عنوان کرد: به نظر من در لیگ دیداری مانند بازی ما با صنعت نفت انجام نشده بود. قبول دارم نقاط ضعفی داریم. من یک سری از مسائل نقل و انتقالات را به مسوولان وقت سپردم که این نقاط ضعف را به خوبی پوشش ندادند. در نیم فصل برنامه‌ریزی خواهیم کرد تا پوشش لازم نسبت به نقاط ضعف مان انجام شود.

مشاوره خوبی به سلیمی ندادند

مالک باشگاه تراکتور درباره آخرین وضعیت بازگشت ایمان سلیمی به این تیم گفت: وی قرارداد خود را یک طرفه فسخ کرده و ما منتظر حکم کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال هستیم. می‌توانیم قرارداد را منتشر کنیم، اما او بازیکن مودب و خیلی خوبی است. برخی افراد مشاوره خوبی به او ندادند و قطعاً کار او قانونی نبوده است. در قرارداد او حق فسخ برای باشگاه خارجی قید شده بود. اگر با باشگاه خارجی قرارداد می‌بست، نمی‌توانستیم ادعایی بکنیم.

قبل از صادر شدن حکم علیه سلیمی خواهش می‌کنم به تراکتور بازگردد

زنوزی اضافه کرد: قبل از اینکه سلیمی از تراکتور جدا شود، قراردادش را فسخ کرده و احتمال می‌دهم این رأی به نفع ما صادر شود. قبل از صدور رأی، نزد هواداران از ایمان سلیمی خواهش می‌کنم که بر سر قراردادش برگردد. اگر حکم صادر شود، ما هم نمی‌توانیم برای او کاری بکنیم.

نماینده ما با وکیل پاریس سن ژرمن در قطر مذاکره کرد

وی درباره عقد قرارداد با برخی باشگاه‌های اروپایی مانند بشیکتاش توضیح داد:‌هفته آینده با مسوولان باشگاه بشیکتاش جلسه خواهم داشت. همکاری اقتصادی و ورزشی با هم همکاری می‌کنیم و ان‌شاءالله اتفاقات خوبی خواهد افتاد. وکیل ما با وکیل باشگاه پاریس سن ژرمن در قطر مکاتباتی داشته است که نباید این‌ها رسانه‌ای می‌شد. فکر می‌کنم در آینده اتفاقات خوبی رقم می‌خورد و ان‌شاءالله اگر بتوانیم این کار را انجام بدهیم، برای اولین بار است که چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. ما می‌توانیم بازیکنان خوبی را برای لیگ فرانسه ترانسفر کنیم.

مالک باشگاه تراکتور درباره دلیل کندی عملکرد اپلیکیشن تراپ گفت: درمورد تراپ، آقای سیاح بهتر می‌توانند پاسخگو باشند.

در ایران مربی‌ای برای جایگزینی شجاعی نداریم

زنوزی درباره اینکه آیا این باشگاه تا پایان فصل از مسعود شجاعی به عنوان سرمربی استفاده می‌کند، توضیح داد:در داخل ایران، مربی که جایگزین شجاعی شود، نداریم. ما باید دنبال راضی کردن مسعود برای قبول این مسوولیت سنگین شویم. از هواداران هم می‌خواهم که با حمایت‌های‌شان به او دلگرمی بدهند. من و مدیران باشگاه هم تلاش می‌کنیم که با شجاعی قرارداد بلندمدت ببندیم تا خیال هواداران راحت شود.

شجاعی تا 3-2 سال دیگر می‌تواند بازی کند

وی افزود:‌ فوتبال شجاعی را تمام شده نمی‌دانم و او می تواند دو، سه سال در سطح ممتاز بازی کند. او فوتبال خاصی را ارائه می‌دهد. وی جزو 5، 6 بازیکن بزرگ ایران است که در دنیا مطرح شده و در سطح اول فوتبال دنیا حضور داشته است. از شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی تشکر می‌کنم. این‌ها بازیکنان بزرگی هستند.

هواداران به کارهای یک مجری کاری نداشته باشند زیرا ما تراکتور‌ی‌ها وطن‌پرست هستیم

مالک باشگاه تراکتور ادامه داد: من یک انسان هستم و می‌توانم اشتباه کنم که از هواداران عذرخواهی می‌کنم. هواداران با اینکه یک مجری چه کاری انجام داده، کاری نداشته باشند. ایران متعلق به همه ماست و همه ما وطن‌پرست هستیم.

ادب و شخصیت مردم آذربایجان معروف است و ان‌شاءالله این خاطیان نیز اصلاح می‌شوند

زنوزی ادامه داد: مردم آذربایجان همیشه در طول تاریخ برای ایران جان خودشان را داده‌اند. ناملایمتی‌ها و خطای 10 نفر نباید باعث شود که با آنها خارج از آداب رفتار کنیم. ادب و شخصیت مردم آذربایجان معروف است و ان‌شاءالله این خاطیان نیز اصلاح می‌شوند. ما تُرکِ ایران هستیم. از همه شما تشکر می‌کنم. هر کم و کاستی که وجود داشت، با بزرگی خودتان من را ببخشید. ان‌شاءالله سعی می‌کنیم بیشتر به شما خدمت کنیم.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول