اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بلاتکلیفی بخشداری بخش مرکزی بستان‌آباد

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی بستان‌آباد از بلاتکلیف ماندن بخشداری این بخش انتقاد کرد.

بلاتکلیفی بخشداری بخش مرکزی بستان‌آباد

جواد نوری زاده در گفت‌وگو با خبرنگار  فارس در بستان‌آباد، با اشاره به اینکه بخش مرکزی بستان‌آباد با بیش از ۷۰ روستا و جمعیت حدود ۷۱ هزار نفری بیش از دو ماه است که بدون بخشدار اداره می‌شود، اظهار داشت: این مسئله علاوه بر اینکه می‌تواند بر توسعه و عمرانی روستاها تاثیر بگذارد، موجب ایجاد مشکلاتی برای روستائیان عزیز می‌شود همچنین اداره امور روستاها را برای شوراهای اسلامی و دهیاران این بخش سخت می‌کند.

وی افزود: در سالی که شهرستان بستان‌آباد جزو 31 شهرستان کم برخوردار کشور معرفی شده است، نیاز جدی می‌طلبید که بخشداران با هماهنگی فرماندار و تعامل با شوراهای اسلامی و دهیاران از این فرصت به‌وجود آمده نهایت استفاده را داشته باشند که متاسفانه در عمل چنین نشد و با نبود بخشدار که به عنوان نماینده دولت بعد از فرماندار مسوولیت اجرای سیاست‌های عمومی کشور را در حوزه بخش برعهده دارد این مشکلات چند برابر شده است و باعث شده است تا از این فرصت طلایی بهره لازم را نداشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی بیان کرد: وجود بخشدار، انگیزه و فعالیت شورای‌های اسلامی روستا‌ها و دهیاران را افزایش می‌دهد و باعث بهبود روابط دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها و پیشرفت سریع کارها می‌شود و بهتر بود همزمان با جابه‌جایی بخشدار مرکزی جایگزین وی معرفی می‌شد تا این‌گونه دهیاران و شوراها دچار مشکل نشوند.

وی اظهار امیدواری کرد که هر چه سریع‌تر فرماندار  نسبت به معرفی بخشداری توانمند و آشنا به مشکلات منطقه و روستا در بخش مرکزی اقدام کند تا بیش از این در روند اجرای امورات اداری بخش مرکزی وقفه‌ای ایجاد نشود.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول