اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

رسانه‌های آمریکایی: انفجار نشویل احتمالا حمله انتحاری بوده است

رسانه‌های آمریکایی به نقل از بازرسان پرونده انفجار در شهر نشویل گزارش دادند که این اقدام احتمالا یک اقدام انتحاری بوده است.

رسانه‌های آمریکایی: انفجار نشویل احتمالا حمله انتحاری بوده است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بعد از شناسایی شدن عامل انفجار عصر جمعه در شهر «نَشویل» واقع در ایالت تِنِسی (آمریکا)، رسانه‌های آمریکایی اکنون از انگیزه احتمالی برای این اقدام خبر دادند.

صفحه توئیتر شبکه «الجزیره» بامداد یکشنبه به نقل از شبکه «سی‌اِن‌اِن» نوشت: «بازرسان می‌گویند که به‌نظر می‌رسد انفجار نشویل با هدف اقام انتحاری بوده است».

رسانه‌های آمریکایی به نقل از تحقیقات انجام شده درباره این انفجار گزارش دادند، بازرسان این پرونده به این نتیجه رسیده‌اند که عامل انفجار در این حادثه کشته شده است.

«جان درِیک» رئیس پلیس نشویل می‌گوید بافت‌هایی شبیه باقی‌مانده جسد یک انسان در خودروی منفجر شده پیدا کرده‌اند که تحت آزمایش قرار دارد.

به نوشته وبگاه شبکه «اِن‌بی‌سی نیوز»، مأموران فدرال آمریکا بامداد یکشنبه (به وقت تهران) از خانه شخصی به نام «آنتونی کوئین وارنر» که احتمال می‌دهند در این انفجار دست داشته، بازرسی کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، مسئولان نشویل می‌گویند در حال بررسی این هستند که آیا وارنر ۶۳ ساله عامل این انفجار بوده یا خیر.

پیشتر رسانه‌های محلی گزارش داده بودند ۱۵ دقیقه قبل از وقوع این حادثه، پیامی ضبط‌شده از خودرویی که منفجر شد، پخش شده و از مردم خواسته بود محل را ترک کنند. (جزئیات بیشتر)

عصر جمعه بود انفجاری مهیب، شهر نشویل واقع در ایالت تنسی را لرزاند. دفتر مدیریت اورژانس نشویل در این باره گفت، در این حادثه یک ون مسافرتی بزرگ پارک شده در کنار خیابان منفجر شد و به ساختمان‌های اطراف آسیب وارد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول