اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

سالن‌های ورزشی، قابلیت بازگشایی دارند

رئیس هیأت کوهنوردی استان زنجان گفت: سالن‌های کوهنوردی برای فعالیت با حداقل نفرات، قابلیت بازگشایی دارند.

سالن‌های ورزشی،  قابلیت بازگشایی دارند

حمید رکابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: پیشنهاد می‌شود، برنامه‌ریزی برای ادامه فعالیت تیم‌ها با حداقل نفرات در سالن‌های ورزشی با رعایت پروتکل بهداشتی و همچنین برنامه‌ریزی جامع ورزشی برای نشست‌ها و همایش‌های مجازی ورزشکاران و حفظ شرایط و آمادگی جسمی و روحی انجام شود.

رئیس هیأت کوهنوردی استان زنجان گفت: با شیوع ویروس کرونا و طی نامه‌های ارسالی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی و اعمال برخی محدودیت‌ها، امکان فعالیت در این رشته به دلیل تجمع محدود شده و علاقه‌مندان بیشتر به صورت انفرادی و یا در تیم‌هایی با تعداد نفرات کم فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: درباره سالن‌های سنگنوردی نیز صرفا قهرمانان این رشته که در مسابقات و اردوهای انتخابی حضور داشتند برای حفظ آمادگی به تمرینات خود البته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه دادند.

رکابی گفت: ادامه فعالیت‌ها قطعا با اخذ مجوزهای لازم برای ادامه تمرینات قهرمانان و برگزاری برخی دوره‌های آموزشی از طریق باشگاه‌ها با رعایت موازین بهداشتی امکان‌پذیر بوده و موجب حمایت مادی از مربیان که با شیوع ویروس کرونا بیش از بیش متضرر شده‌اند، خواهد شد.

رئیس هیات کوهنوردی استان زنجان با بیان اینکه تا به این لحظه فدراسیون در خصوص مسابقات و اجرای برنامه‌ها اعلام نظری نداشته است، افزود: ولی در صورت از سرگیری برخی مسابقات احتمال برگزاری المپیاد ورزشی و یا جام فجر دور از ذهن نیست.

وی تصریح کرد: البته اخیرا زنجان دو میزبانی ورزشی را عهده دار بوده که یکی به صورت همزمان اردوی انتخابی المپیک و مسابقات سرعت مردان و دیگری دوره مربیگری پایه استعدادیابی بوده است.

وی ادامه داد: صرفا برای برگزاری جلسات و برخی هماهنگی‌ها از فضای مجازی استفاده شده و به دلیل نوع و ماهیت رشته کوهنوردی و سنگنوردی امکان بهره‌مندی از فضای مجازی محدود بوده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول