اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

لغو محدودیت‌های تردد شبانه در کردستان/5441 خودروی متخلف اعمال قانون شدند

رئیس پلیس راهور کردستان گفت: طرح محدودیت تردد شبانه در شهرهای قرمز و نارنجی که به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا، مصوب و از اول آذرماه به اجرا درآمده بود، لغو شد.

لغو محدودیت‌های تردد شبانه در کردستان/5441 خودروی متخلف اعمال قانون شدند

برزو مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: با توجه به اعلام دانشگاه علوم پزشکی کردستان مبنی بر تغییر وضعیت شهرهای قرمز و نارنجی به وضعیت سفید و زرد، طرح محدودیت های تردد شبانه که از ساعت 21 تا 4 صبح اجرا می‌شد، لغو شد.

وی از کاهش 20 درصدی تردد درپی اجرای محدودیت‌های کرونایی در سطح استان خبر داد و افزود: در طول مدت یک ماهه اجرای این طرح 23 هزار و 946 خودروی متخلف تذکر لسانی دریافت کردند.

رئیس پلیس راهور کردستان ادامه داد: همچنین از اول آذرماه در پی ممنوعیت ورود خودروهای سایر استان‌های کشور به کردستان، 13 هزار و 113 خودرو از مبادی ورودی شهرهای اسن استان به مبدا خود عودت داده شدند.

جریمه 200 هزار تومانی 4737 خودرو 

مرادی به میزان خودروهای جریمه شده توسط دوربین‌های پلاک خوان و گشت‌های شبانه در ایام اجرای این طرح نیز اشاره کرد و یادآور شد: در این مدت 4 هزار و 737 خودرو به مبلغ 200 هزار تومان جریمه شدند.

وی بیان کرد: همچنین از اول آذر ماه تا پایان اجرای طرح محدودیت تردد شبانه 543 خودرو با مبلغ 500 هزار تومانی و 161 خودرو نیز با مبلغ یک میلیون تومان اعمال قانون شدند.

رئیس پلیس راهور کردستان با بیان اینکه در حال حاضر رانندگان می‌توانند در طول شبانه‌روز بدون محدودیت تردد کنند، گفت: برداشتن این محدودیت‌ها، به منزله آغاز دورهمی‌ها و رفت‌وآمدهای غیرضروری نیست و انتظار داریم شهروندان برای حفظ شرایط کنونی و پیشگیری از شیوع مجدد کرونا در خانه‌های خود بمانند.

انتهای پیام/2330/75

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول