اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

وزیری: بودن در جو مسابقه تاثیرگذار است/برگزاری لیگ در فضای باز فکر خوبی بود

کماندار المپیکی کشورمان گفت: برگزاری مسابقات داخل سالن به ما کمک نمی‌کند و برگزاری لیگ در فضای باز فکر خوبی بود.

وزیری: بودن در جو مسابقه تاثیرگذار است/برگزاری لیگ در فضای باز فکر خوبی بود

میلاد وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص برگزاری لیگ برتر، اظهارداشت: از زمان شیوع ویروس کرونا نزدیک به ۱۰-۱۱ ماه است که هیچ رقابتی در ایران نداشتیم بنابراین شروع لیگ کمک زیادی به ورزشکاران ملی و همه کمانداران می‌کند تا آمادگی خود را حفظ کنند.

وی در خصوص رعایت پروتکل‌ها در جریان لیگ، عنوان کرد: آنچه من دیدم پروتکل‌ها رعایت شده است، چرا که مسابقات در فضای باز برگزار می‌شود و این موضوع شرایط را بهتر می‌کند، از طرفی هر ورزشکار در سیبل مجزا تیر می‌زند به طوری که ورزشکاران ۳-۴ متر فاصله دارند. همه از ماسک استفاده می‌کنند و ورزشکاران فقط اجازه دارند زمانی که تیر می‌زنند ماسک خود را بردارند. تیراندازی با کمان رشته برخوردی نیست و مشکلی نداریم.

ملی‌پوش ریکرو ایران ادامه داد: از نظر سیستم گرمایشی هم مشکلی نداریم چرا که مسابقات در آکادمی راد برگزار می‌شود. از هفته آینده حتی احتمال دارد برخی ورزشکاران در آکادمی و برخی در زمین تیم ملی در سایت آزادی تیر بزنند، در این صورت از نظر رعایت پروتکل‌ها همه چیز خوب است.

وی درباره اینکه معمولا در فصل زمستان مسابقات داخل سالن است اما شما در فضای باز تیر می‌زنید، گفت: المپیک در فضای باز برگزار می‌شود و رقابت‌ها در فاصله ۷۰ متر است به همین دلیل رقابت داخل سالن کمک چندانی به ما نمی‌کند. این جسارت و فکر خوبی بود که فدراسیون انجام داد و نتیجه آن را هم می‌بینیم. فکر می‌کنم برگزاری لیگ در فضای باز فکر خوبی است.

وزیری همچنین درباره رکوردها با توجه به برگزاری لیگ، خاطرنشان کرد: چون رقابت چندانی نداشتیم بیشتر ارزیابی ما داخل اردو بوده و در رقابت ارزیابی دقیقی نداشتیم اما اگر نتایج هفته اول و دوم لیگ را ببینید ورزشکاران ملی‌پوش نفرات اول تا سوم بودند و این انتظار هم می‌رفت اما هنوز جا هست که رکوردها بالاتر برود.

کماندار المپیکی کشورمان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امسال رقابت بین‌المللی نداریم فشار زیادی برای افزایش رکورد نداریم و تمرینات بیشتر آمادگی جسمانی است‌. از اواخر امسال و فروردین که رقابت ما شروع می‌شود به افزایش رکورد فکر می‌کنیم. فروردین ماه باید اوج آمادگی ما باشد.

وزیری یادآور شد: حضور در هر رقابت به ما کمک کند تا در جو مسابقه باشیم. کشورهایی که رقیب اصلی ما هستند اردوها و تمرینات‌شان قطع نشده است. یکسری مسابقات هم داخلی و قاره‌ای برگزار می‌شود که نمونه آن مسابقه ترکیه بود که من شرکت کردم. با ورزشکاران ترکیه در ارتباط هستم و می‌دانم اردوهای آنها مرتب در حال برگزاری است. تیم‌هایی که از رقبای اصلی ما هستند مرتب تمرین می‌کنند. فدراسیون ما هم با وجود این محدودیت‌ها اردوها را در ۶-۷ ماه گذشته برگزار کرده و جا دارد از رئیس فدراسیون تشکر کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول