اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

350 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام در کشور تا سال آینده قابلیت تکمیل و بهره‌برداری دارد

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در خصوص توان عملیاتی قرارگاه برای اجرای پروژه‌های نیمه تمام کشور گفت: به قیمت روز حدود 350 هزار میلیارد تومان پروژه قابلیت تکمیل و بهره برداری دارد.

350 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام در کشور تا سال آینده قابلیت تکمیل و بهره‌برداری دارد

سردار سعید محمد صبح امروز در حاشیه جلسه تخصصی تفاهم‌نامه‌های اجرایی قرارگاه خاتم با استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: یک برنامه ریزی با سازمان برنامه و بودجه کردیم که تعدادی از پروژه‌ها را با عنوان «جهش» اولویت‌گذاری کردند و با تامین مالی آن نسبت به اتمام آن اهتمام داریم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) تصریح کرد: از ابتدای امسال پروژه‌های زیادی را در چارچوب «جهش» افتتاح کردیم تا خرداد ۱۴۰۰ نیز حدود ۳۶ پروژه را با سازمان برنامه و بودجه توافق کردیم که در صورت تامین منابع مالی تکمیل کنیم و تحویل دهیم.

سردار محمد در خصوص ۷۰۰ هزار پروژه نیمه‌تمام در کشور و توان اجرای پروژه‌ها توسط قرارگاه خاتم در صورت تامین اعتبار پروژه‌ها گفت: هزینه‌های زیادی در پروژه‌های نیمه تمام شده که متاسفانه عدم نفع در آن است.

وی بیان کرد: هزینه زیادی برای پروژه‌های نیمه‌تمام شده و مردم از بهره آنها نمی‌توانند استفاده کنند عموما پروژه‌های نیمه‌تمام پیشرفت فیزیکی ۷۰ الی ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) گفت: براساس محاسباتی که انجام دادیم اگر حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان منابع تخصیص پیدا کند تعداد زیادی از این پروژه‌ها تکمیل خواهد شد.

سردار محمد در خصوص رقم ریالی مورد نیاز برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام گفت: به قیمت روز حدود ۳۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه قابلیت تکمیل و بهره‌برداری دارد و تا سال آینده می‌توان آنها را بهره‌برداری کرد.

وی ابراز کرد: پیشنهاد تهاتر دارایی بابت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به دولت داده شده است که امیدواریم در لایحه بودجه ۱۴۰۰ که در حال تکمیل است به این موضوع توجه شود.

انتهای پیام/83001/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول