اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

پایان کرونای لشگری و مهرزاد و اضافه شدن به اردوی بعدی تیم والیبال نشسته در کیش

سرمربی تیم والیبال نشسته گفت: مرتضی مهرزاد و مجید لشگری تست اول و دوم کرونایشان مثبت بود ولی اکنون حالشان خوب است و در اردوی بعدی اضافه می‌شوند.

پایان کرونای لشگری و مهرزاد و اضافه شدن به اردوی بعدی تیم والیبال نشسته در کیش

هادی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با اشاره به برگزاری تمرینات تیم ملی والیبال نشسته در کیش اظهار داشت: در ماههایی که تمرینات توپی بازیکنان تعطیل بود، برنامه‌های بدنسازی ملی‌پوشان را کنترل می‌کردیم و کارهای آمادگی جسمانی را به خوبی انجام می‌دادند. چند هفته قبل هم لیگ شروع شد و بازیکنان تا حدودی از نظر فنی آمادگی خوبی داشتند. هم اکنون نیز اردوی صبح و بعد از ظهر را با نظم خاصی پیگیری می‌کنیم.  

وی افزود: باید از مسئولانی جزیره کیش تشکر کنم که همه امکانات را در اختیار ما گذاشته‌اند. یک سالن برای تیم ما قرنطینه است و هیچ فردی واردش نمی‌شود. در هتل محل استقرار ملی‌پوشان نیز اعضای تیم اتاق جداگانه دارند. سازمان عمران و مدیریت ورزش کیش با تیم ملی والیبال نشسته همکاری خوبی داشتند. 

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در مورد اینکه دو ورزشکار به کرونا مبتلا شده‌اند، خاطرنشان کرد: 14 ملی پوش که به اردو دعوت کرده بودیم، اعضای کادر فنی و سرپرست تیم‌مان باید 72 ساعت قبل از آغاز تمرینات تست PCR می‌دادند که مرتضی مهرزاد و مجید لشگری تست اول‌ و دوم‌شان مثبت بود. این دو بازیکن‌مان هم اکنون حال‌شان خوب است. اردوی بعدی هم در کیش برگزار می‌شود و این دو عضو تیم‌مان به اردو اضافه خواهند شد.

نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال نشسته مردان برای حضور در پارالمپیک توکیو با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از 10 دی ماه در جزیره کیش آغاز شده و تا روز یکشنبه (21 دی ماه) ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول